Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@03:12:20 GMT

کشتار قانا؛ شاهد تاریخی که هرگز فراموش نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۴۶۴۷

کشتار قانا؛ شاهد تاریخی که هرگز فراموش نخواهد شد

لبنانی‌ها تصور می‌کردند سازمان ملل از آن‌ها در مقابل اسرائیل که راه کشتار را در پیش گرفته بود، حمایت می‌کند به همین سبب به مرکز نیروهای فیجی در قانا پناه بردند اما...

قدس آنلاین: لبنانی‌ها هر ساله روز هجدهم آوریل جنایت هولناک صهیونیست‌ها در قانا را به جهانیان یادآوری می‌کنند.

در حالی که ربع قرن از جنایت قانا در لبنان می‌گذرد، خاطرات آن هنوز در اذهان لبنانی‌ها پاک نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سامر حاج علی گزارشگر شبکه همراه با پخش تصاویری از آثار جنایت قانا در لبنان و اجساد برخی قربانیان این جنایت هولناک گفت: این تصاویر با وجود گذشت ۲۵ سال، از اذهان لبنانی‌ها پاک نمی‌شود. خون‌های پاک زیادی در این جنایت که سالگرد آن هجدهم آوریل هر سال است، بر زمین ریخته شد.

در ادامه گزارش آمده است: لبنانی‌ها تصور می‌کردند سازمان ملل به سبب بی طرفی خود و بیانیه‌های صلح که صادر می‌کند از آن‌ها در مقابل اسرائیل که راه کشتار را در پیش گرفته بود، حمایت می‌کند به همین سبب به مرکز نیروهای فیجی در قانا پناه بردند.

محمد اسماعیل یکی از نجات یافتگان جنایت قانا گفت: مردم وارد یک کلیسا که متعلق به نیروهای سازمان ملل بود پناهنده شده بودند و من هم آنجا بودم که ناگهان آنجا را هدف قرار دادند.

محمد کرشت شهردار قانا گفت: باید این مناسبت را زنده نگاه داریم و به همه جهانیان یادآوری کنیم که در چنین روزی در سال فجیع‌ترین جنایت در قرن بیستم به وقوع پیوست و ۱۰۶ نفر قربانی آن شدند و صدها نفر نیز زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عین قانا کشتار مردم غزه لبنانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم

داوید دخیا دروازه یان سابق منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا که هم اکنون بدون باشگاه است، زمانی ناجی اول تیم منچستریونابتد بود و به راحتی گل نمی خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود