Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@23:31:31 GMT

امسال افطاری دادن ممنوع!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۴۹۲۸

امسال افطاری دادن ممنوع!

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا در موج چهارم، از هموطنان عزیز کشور خواهشمندیم از هرگونه برگزاری مراسم افطاری در این ایام به طور جدی پرهیز کنند.

به گزارش برنا؛ سیما سادات لاری گفت: افراد مبتلا به فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی، سرطان و دیابت که بیشتر در معرض ابتلا به کووید ۱۹ هستند، در مورد روزه داری با پزشک خود مشورت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به طولانی بودن مدت زمان روزه داری، حذف وعده غذایی سحر، باعث ضعف سیستم ایمنی بدن شده و احتمال ابتلا به کووید ۱۹ را افزایش خواهد داد.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از طرفی تغذیه صحیح و مناسب تاثیر زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با کووید ۱۹ داشته و رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی با استفاده از همه گروه‌های غذایی، باعث بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن می‌شود.

لاری گفت: بنابراین ضروریست روزه داران استفاده از برنامه غذایی متنوع و متعادل یعنی مصرف انواع مختلف مواد غذایی همراه با محدود کردن مصرف غذاهای دارای چربی، کلسترول، قند، نمک و ترکیبات افزودنی را در دستور کار رژیم غذایی خود قرار دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افطاری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید