Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:05:24 GMT

یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان نورآباد خریداری شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۰۵۱۹

یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان نورآباد خریداری شد

دکتر یوسف جهانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پیگیری های نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی ۶۰۰ لیتری در بیمارستان نورآباد نصب شد.

وی افزود: این دومین دستگاه اکسیژن ساز است که طی یکسال گذشته جهت خدمت به بیماران کووید ۱۹ برای بیمارستان نورآباد خریداری شده است و با راه اندازی آن طی روزهای آینده، مشکل تامین اکسیژن در بیمارستان این شهرستان برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پیش از این، بیمارستان به دستگاه اکسیژن ساز ۱۷۰ لیتری تجهیز شده بود که با توجه به بالا رفتن تعداد موارد بستری و افزایش بیماران بدحال، پاسخگوی نیاز بیماران کووید ۱۹ نبود.

بیمارستان ابن سینا نورآباد (مرکز شهرستان دلفان) دارای ۹۶ تخت فعال است و این شهرستان هم اکنون در شرایط قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا نورآباد دلفان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نورآباد دلفان ویروس کرونا نورآباد دلفان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور دستگاه اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

سعیدی گفت: حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن آتش مهار و حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری