Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور گفت: هر مدیری که با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است.

دکتر اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارشی در خصوص انتشار اخبار تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت بندی تعیین شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برخی شهرها، طی دستوری به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد: هر مدیری در هر رده ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و به سرعت باید از مسئولیت کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این دستور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ابلاغ شده است.

پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند افتتاح شد

۷ پروژه سازمان مدیریت پسماند روز سه شنبه و به مناسبت روز جهانی زمین پاک با حضور و دستور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، پروژه انتقال پساب تصفیه خانه شهر کهریزک به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، مجتمع پردازش و بازیافت پسماندهای حجیم وضایعات فضای سبز شهر تهران، سامانه کنترل و نظارت هوشمند ناوگان جمع آوری پسماندهای پزشکی، کاورهای نگهدارنده و محافظ مخازن جمع آوری پسماندهای شهری، کارخانه بازیافت پسماندهای ساختمانی و عمرانی مجتمع پردازش و دفع آبعلی، اجرای طرح جمع آوری و بازیافت پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، سامانه پایش بو و ایستگاه هواشناسی مجتمع پردازش و دفع آرادکوه هفت طرحی هستند که با دستور دکتر جهانگیری افتتاح شد.

جهانگیری در حاشیه این مراسم از بخش های مختلف مجتمع پردازش و دفع آرادکوه از جمله نیروگاه برق زباله سوز بازدید کرد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری این مجتمع پردازش و بازیافت پسمامدهای شهری و پزشکی قرارگرفت.

همچنین استخر ذخیره پساب آرادکوه این مجتمع با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
این حوضچه پساب توسط خط لوله ۵ کیلومتری آب های دورریز کهریزک را جمع آوری و به مجتمع آراد کوه برای تامین آب مورد نیاز فضای سبز و بخش های این مجتمع زباله سوز منتقل می کند.

همچنین از کتاب «مستندنگاری ۱۵۰ سال مدیریت پسماندهای جامد شهر تهران» رونمایی شد.
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مجتمع پردازش و دفع جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم

هزاران نفر از ساکنان اراضی اشغالی بر علیه دولت این رژیم تظاهرات کردند و خواستار براندازی دولت نتانیاهو شدند. پلیس اسرائیل چند معترض را که در تظاهرات تل آویو برای انعقاد تبادل اسرا شرکت کرده بودند، دستگیر کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی