Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:20:48 GMT

سکوت پپ گواردیولا درباره سوپر لیگ اروپایی شکست

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۵۵۰۹

سکوت پپ گواردیولا درباره سوپر لیگ اروپایی شکست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استون ویلا به برگزاری سوپرلیگ اروپایی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، تاتنهام، آرسنال و لیورپول شش باشگاه انگلیسی محسوب می‌شوند که در رقابت های سوپرلیگ اروپایی حضور خواهند داشت. رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، میلان، یوونتوس و اینتر دیگر تیم‌هایی هستند که حضورشان در این تورنومنت تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اینکه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مخالفت خود را با برگزاری سوپرلیگ اعلام کرد حالا همتای او در منچستر سیتی یعنی پپ گواردیولا به این رقابت‌ها واکنش نشان داده است.

 

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل استون ویلا گفت: " این مثل جنینی است که فعلاً نفس نمی کشد. این یک واقعیت است. هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهیم رفت و سعی می کنیم به فینال مسابقات برسیم. همچنین سال آینده نیز در رقابت‌های اروپایی شرکت می‌کنیم چرا که لیاقت آن را داریم.
بازیکنان باید روی دیدار برابر استون ویلا تمرکز کنند و همانطور که مدیران گفتند ما تنها کار خود را انجام می دهیم."

 

 

 

 

گواردیولا در ادامه گفت: "افراد صاحب نظر باید در این باره صحبت کنند. آنها وظیفه دارند که در اسرع وقت به سرتاسر جهان بروند و مشخص کنند که اوضاع چگونه است و اینکه چرا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند. آژاکس چهار یا پنج لیگ قهرمانان اروپا دارد اما در این مسابقات حضور نخواهد داشت. آنها باید این مسئله را برای همه روشن کنند. همچنین هر باشگاهی از موقعیت خود دفاع کند.

 

بدبین نباشید؛ هرکسی منافع خودش را در نظر می گیرد. وقتی از لیگ برتر و یوفا صحبت می کنیم آنها هم به دنبال منافع خود هستند. یوفا نیز شکست خورده و آنها نیز باید قبل از اینکه چنین اتفاقی رخ می‌داد ارتباطات لازم را برقرار می کردند. افراد صاحب نظر باید در این باره صحبت کنند چرا که من اطلاعات لازم را ندارم. ببینید ما برای انجام پنج تعویض در هر مسابقه تلاش کردیم اما هر کس به منافع خود فکر می‌کرد.

 

 

 

 

نمی‌توان روی رقابتی که هیچ رابطه ای بین تلاش و موفقیت در آن وجود ندارد نام ورزش را قرار داد. اگر باختن اهمیتی نداشته باشد نمی توان با آن ورزش گفت. من بارها گفته‌ام که به دنبال بهترین رقابت هستم. منصفانه نیست که تیم ها در اوج مبارزه کنند و نهایتاً نتوانند به آن چیزی که به دنبالش هستند، برسند."

پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم بیفتد، آنها را ستایش می کنم / زیرنویس فارسی
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند