Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی خضریان روز سه شنبه در مورد افزایش حقوق سربازان گفت: سال گذشته با استناد به ماده ۴۹ و ۵۰ ⁧ قانون ⁩خدمت وظیفه عمومی در خصوص ⁧ حقوق سربازان وظیفه مشخص شد تنها ۱۳ درصد از حقوق مصوب تمامی سربازان پرداخت می شد که برای روشن شدن موضوع از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که مسئول تامین این بودجه است، موضوع پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سربازان در حال خدمت نیز عموما از قشر ضعیف جامعه محسوب می شوند، تصریح کرد: از رسالت‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور است و ماده ۴۹ و ۵۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، دولت را بر پرداخت ۶۰ تا ۹۰ درصد حقوق پایوران به سربازان مجرد و متاهل ملزم کرده است که تأمین بودجه مورد نیاز به عهده وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و باید در اختیار نیروهای مسلح قرار می گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: امروز با تلاش‌ها و پیگیری مجلس، شاهد رشد افزایش حقوق سربازان هستیم، براساس میانگین، حقوق سربازان از ۴۴۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۹ به یک میلیون و پانصد هزار تومان در سال جاری افزایش یافته و در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنان موصوف در مناطق عادی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و حداکثر آن چهار میلیون تومان در مناطق عملیاتی است.

خضریان با بیان اینکه سربازی باید از سرباز یک عاشق به وطن بسازد، گفت: سربازی باید از سرباز یک مدافع امنیت و اقتدار ملی، ایثارگر و فداکار، وظیفه شناس و وطن پرست بسازد تا بتواند با دل و جان پایبند نظام و اهداف انقلاب باشد و این امر مستلزم حمایت های مادی و معنوی از سربازان است.  امیدوارم علاوه بر افزایش حقوق، شاهد تحولات جدی تری در حوزه سربازی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدردان همراهی و اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای محقق شدن حق قانونی سربازان هستیم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی علی خضریان خدمت سربازی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی خضریان خدمت سربازی مجلس شورای اسلامی علی خضریان خدمت سربازی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اخبار کنکور دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حقوق سربازان افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی