Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ای تراکتور و نیروی هوایی عراق از ساعت 19:30 به مصاف هم رفته اند

بازی تیم های تراکتور و نیرو هوایی عراق با نتیجه 0-0 در نیمه اول به پایان رسید.

به گزارش طرفداری،‌ تیم تراکتور در حالی به مصاف نیروی هوایی عراق رفته که در دو باری اول دو امتیاز را به دست آورده است.

تراکتور در بازی های گذشته با کمی خوش شانسی و تدبیر بیشتر می توانست به عنوان تیم برنده  از زمین خارج شود اما قرمز ها از 6 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور مقابل نیروی هوایی با یک تغییر نسبت به دو بازی قبلی به میدان رفته و مسعود شجاعی جایگزین اشکان دژآگه شد.

آمار نیمه اول بازی تراکتور - نیروی هوایی (نوار آبی مربوط به تیم) تراکتور است.

در نیمه اول بازی تیم های تراکتور و نیرو هوایی، شاهد بازی یک طرفه ای نبودیم و هر دوتیم بازی پایاپایی را ارائه دادند.

تراکتور با مالکیت 55 درصدی توپ را بیشتر در اختیار داشت اما سیستم 2-4-4 شاگردان خطیبی مقابل سیستم پنج دفاعه نیرو هوایی برای گلزنی موثر نبود.

در بازی مقابل الشارجه نیز تراکتور در چنین شرایطی قرار داشت اما در آن بازی هم موفق به گل زنی نداشت ولی اگر شاگردان خطیبی به دنبال صعود بی دردسر هستند باید در این بازی حتما به گل برسند و از گل شان حفاظت کنند.

روند حملات تراکتور

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ هر آنچه باید از فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا بدانید بایرن مونیخ در سوپرلیگ شرکت نمی کند / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیروی هوایی هوایی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد