Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:14:19 GMT

آغاز توزیع اقلام اساسی طرح ضیافت در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۶۸۱۹

آغاز توزیع اقلام اساسی طرح ضیافت در جنوب کرمان

محسن مشایخی گفت: یکهزار  و ۴۵۴ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج در طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان توزیع می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن مشایخی» با بیان این مطلب که نگرانی در زمینه کمبود این اقلام وجود ندارد، گفت: سهم جنوب کرمان به میزان یکهزار و 454 تن از اقلام مختلف کالای اساسی ماه مبارک رمضان شامل برنج هندی، شکر، روغن و گوشت قرمز جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان بیان کرد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان 415 تن روغن، 600 تن برنج، 400 تن شکر و 39 تن گوشت منجمد در مراکز عرضه در حال توزیع است.
 

وی اضافه کرد: قیمت مصوب برنج هندی هرکیسه یکصد و 85 هزار تومان، شکر مصرف خانوار هرکیلو 7 هزار و 500 تومان است.



مشایخی خاطر نشان کرد: گوشت منجمد نیز به قیمت مصرف کننده ران هر کیلو 83 هزار تومان و سر دست هرکیلو 80 هزار تومان در حال توزیع است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان ابراز کرد: مرغ گرم نیز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام به صورت روزانه و با قیمت هر کیلو 25 هزار و 300  تومان در شهرستان های جنوب کرمان در حال توزیع است.


وی اظهار کرد: توزیع سهمیه اقلام مختلف در شهرستان ها بر اساس سرانه جمعیت است.


مشایخی اضافه کرد: شرایط مناسبی از حیث ذخیره سازی و توزیع شکر، برنج و روغن در جنوب کرمان وجود دارد و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و فروشگاه‌ها در حال توزیع است.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: کلیه اقلام و کالاهای اساسی در جنوب کرمان ذخیره سازی شده و برنامه توزیع و ذخیره سازی آنها به صورت منظم در حال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع اقلام اساسی طرح ضیافت ماه مبارک رمضان حال توزیع جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟