Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:39:40 GMT

من فرزند لیگ قهرمانان هستم!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۰۷۸

من فرزند لیگ قهرمانان هستم!

نیکو کوواچ، سرمربی کروات موناکو نیز به انتقاد از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تمام تیم های حاضر در اروپا به جز 12 باشگاه برگزیده، در 24 ساعت اخیر مخالفت خود را با برگزاری سوپرلیگ اروپا در سال های پیش رو نشان داده اند. نیکو کوواچ که بعد از ناکامی روی نیمکت بایرن مونیخ حالا در موناکو احیا شده، مدعی شد اساس فوتبال بر رقابت پذیری است و همین فرمت فعلی باید در آینده نیز حفظ بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نیکو کوواچ گفت: "من فرزند لیگ قهرمانان هستم و با این رقابت ها بزرگ شده ام. من از همان سال 1993 توانستم ظهور این رقابت ها را تماشا کنم. همچنین در ادامه من این شانس را داشتم که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی در این تورنمنت حضور یابم. ما هر هفته با موناکو مبارزه می کنیم تا جواز صعود به رقابت های اروپا را کسب کرده و احتمالا فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم. تلاش برای جنگیدن و رقابتی بودن یک تورنمنت برای من نکته ای مهم  اساسی است.

 

لیگ قهرمانان برای بسیاری تداعی کننده خاطرات فراوانی است. اگرچه موارد زیادی مطرح شده، اما در این ورزش بحث شایستگی وجود دارد و فکر می کنم هواداران فوتبال نیز همین عقیده را داشته باشند. البته من در مورد تمام چند و چون ماجرا اطلاع ندارم و مرد ورزشی و فوتبال هستم. اما از نظر من باید رقابت کردن و شایسته سالاری حرف اول را رد فوتبال بزند و به همین دلیل من طرفدار حفظ فرمت فعلی لیگ قهرمانان در سال های آینده هستم."

بایرن مونیخ موناکو نیکو کواچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ موناکو نیکو کواچ سرمربی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، توانمندی قهرمانان کشورمان را فراتر از عرصه‌ قاره پهناور آسیا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند نوشت: کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات شد.

وی افزود: این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

قالیباف با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش ایمنا، فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز یکشنبه بین تیم‌های تایلند و ایران در سالن بانکوک آره‌نا برگزار شد که در نهایت ایران با نتیجه ۴ بر ۱ توانست میزبان را شکست دهد و برای سیزدهم بار قهرمان آسیا شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748880

دیگر خبرها

  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم