Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@21:30:31 GMT

گل‌محمدی: انتظار پیروزی پرگل برابر گوا درست نبود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۷۳۱۴

گل‌محمدی: انتظار پیروزی پرگل برابر گوا درست نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل گوای هند در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ گفت: اینکه بعضی‌ها انتظار بازی راحت و پُر گل را داشته باشند درست نبود. همانطور که دیدید گوا یک تیم منسجم،‌ با برنامه و با دوندگی بالا بود. خودم انتظار این سختی‌ها را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه گل خوردیم خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم سریع گل خورده را جبران کنیم. فکر می‌کنم این کیفیت خوبی است که بازیکنان ما داشتندو تسلیم نشدند و با انرژی بیشتر سعی کردند نتیجه را جبران کنند. این عکس‌العمل خوبی از طرف بازیکنان بود و جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی عنوان کرد: در ادامه می‌توانستیم گل‌های بیشتری برنیم، حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم. اگر گل سوم را می‌زدیم بازی برای‌مان راحت‌تر می‌شد. متأسفانه این اتفاق نیفتاد ولی در نیمه دوم خیلی خوب بازی را کنترل و سه امتیاز خوب دیگر را در این گروه سخت کسب کردیم.

گل‌محمدی یادآور شد: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این دوره از مسابقات است. در بازی بعد هم باید سعی کنیم سه امتیاز را بگیریم تا خیال‌مان بابت صعود از گروه راحت شود. به هواداران این سه امتیاز و برد را تبریک می‌گویم و به آنها تقدیم می‌کنیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم، چون با توجه به سختی‌های زیادی که داشتند و دارند و مشکلات آب‌وهوایی خیلی انرژی می‌گذارند و با تمرکز کارشان را انجام می‌دهند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1507102

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد