Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیسی ها پای سیاست را وارد ماجرا کردند تا سوپرلیگ را لغو کنند. 

اتحادیه فوتبال انگلیس به نظر در حال برگزاری جشن پیروزی برای شکست سوپرلیگ است!

به گزارش طرفداری، به نظر فشار سیاستمداران انگلیسی روی سوپرلیگ اروپا در حال نتیجه دادن است. منچسترسیتی به صورت رسمی از حضور در این تورنمنت انصراف داد، چلسی فاصله زیادی تا انصراف ندارد، تغییراتی قرار است در کادر مدیریتی منچستریونایتد رخ دهد و بازیکنان لیورپول هم هیچ علاقه ای به حضور در سوپرلیگ ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین شد که اتحادیه فوتبال انگلیس، یک بیانیه پیروزمندانه منتشر کرده است:

ما از اخبار تصمیم برخی باشگاه مبنی بر خروج از سوپرلیگ اروپا استقبال می کنیم، لیگی که کل هرم فوتبال را تهدید کرده است. فوتبال انگلیس، تاریخ افتخارآمیزی بر پایه فرصت برای همه باشگاه ها بنا شده و در عدم تایید یک لیگ بسته اتفاق نظر وجود داشته است. این پیشنهادی بود که طرح آن، می توانست در بازی ما جدایی بیاندازد اما در عوض، همه ما را متحد کرده است. می خواهیم از هواداران تشکر کنیم، مخصوصا به خاطر صدای موثر و صریح شان در این مدت و پایبندی به اصول راهنمای فوتبال قدردانی کنیم. این با قدرت یادآوری می کند که این بازی برای هوادران است و خواهد بود. همچنین می خواهیم از نخست وزیر، وزیر ورزش و وزیر امور خارجه به خاطر حمایت بی دریغ شان و انتقادی که نسبت به این برنامه، تشکر کنیم. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ هر آنچه باید از فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا بدانید بایرن مونیخ در سوپرلیگ شرکت نمی کند / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا

جود بلینگام برنده توپ طلا خواهد شد.

طرفداری | جو کول، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، معتقد است که پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

جو کول که سابقه 7 سال بازی برای چلسی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با TNT Sport در مورد قهرمانان لیگ برتر انگلیس و همچنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی اروپایی صحبت و پیش‌بینی خودش را اعلام کرده است. از دید جو کول، جود بلینگام برنده توپ طلا در سال 2024 خواهد شد. در ادامه نگاهی به پیش‌بینی‌های جو کول می‌اندازیم.

قهرمان لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس: ارلینگ هالند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ اروپا: آتالانتا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا: استون ویلا قهرمان یورو 2024: انگلیس برنده توپ طلا: جود بلینگام پیش‌بینی‌های جو کول

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است