Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در حالی از هفته 31 رقابت های لالیگا به مصاف کادیز خواهد رفت که باشگاه اسیر حواشی سوپرلیگ اروپا شده است.

رئال مادرید در حالیکه به واسطه جلوداری فلورنتینو پرز در پروژه سوپرلیگ اروپا حالا گرفتار خیانت انگلیسی ها شده و احتمالاً با دردسرهایی مواجه خواهد شد، فردا شب جایی برای لغزش مقابل کادیز ندارد، چرا که در این صورت باید با دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی کادیز - رئال مادرید تاریخ برگزاری: پنشجنبه | 2 اردیبهشت 1400 زمان برگزاری: ساعت 00:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه رامون دی کارانزا پیش بازی

هفته گذشته هر دو تیم در بازی های خود مقابل سلتاویگو و ختافه به تساوی 0-0 رسیده اند، اما رئال مادرید برای از دست نرفتن شانس قهرمانی بیشتر به دنبال کسب سه امتیاز خارج از خانه خواهد بود.

در شرایطی که رئال مادرید با اختلاف 3 امتیاز با صدر جدول در رده سوم قرار دارد، اما غیبت بسیاری از مهره های کلیدی تیم به علت مصدومیت و یا خستگی، کار مدافع عنوان قهرمانی را که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده سخت کرده است. آنها در مجموع رقابت ها روند 15 بازی بدون شکست را سپری می کنند، و رکورد 11 بازی بدون شکست پیاپی در بازی های خارج از خانه را دارند و هیچ تیمی بیش از یک بار موفق به گشودن دروازه تیم زیدان نشده است.

بازی رفت دو تیم با پیروزی 1-0 کادیز در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به پایان رسید و این دیدار به نوعی حس انتقام جویانه نیز خواهد داشت و زیدان باید سعی کند وضعیت پر حاشیه و آشفته بیرون از باشگاه را از تیم خود دور نگه دارد.

در مقابل، کادیز تیم 36 امتیازی و سیزدهم جدول قرار دارد که قبل از تساوی مقابل سلتا، دو پیروزی پیاپی کسب کرده بودند و با اختلاف 9 امتیازی که با منطقه سقوط دارند، 7 بازی مانده به پایان رقابت ها خطر چندانی حس نمی کنند. آنها از سه بازی خانگی اخیر خود 7 امتیاز کسب کرده اند و تنها یک گل دریافت کرده اند تا رئال مادرید انتظار بازی چندان راحتی هم نداشته باشد.

ناچو و کاسمیرو محرومیت را پشت سر گذاشته و رافائل واران و دنی کارواخال هم به بیماری و مصدومیت غلبه کرده و به ترکیب تیم برگشته اند. لوکا مودریچ، تونی کروس، سرخیو راموس، فرلاند مندی، لوکاس وازکز، فدریکو والورده و ادن هازارد، غایبان رئال مادرید در این دیدار خواهند بود. زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید مقابل 27 تیم از 28 تیمی که در لالیگا با آن ها روبرو شده به پیروزی رسیده است، اما هنوز موفق به کسب پیروزی مقابل کادیز نشده است. ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم در ترکیب رئال مادرید مندی، مودریچ و کروس حضور نخواهند داشتپیش بینی نتیجه بازی از هواسکورد 1-3

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با رضا نوروزی: با کمک پدرم انتخاب کردم؛ دایی و روشن مهاجمان تیمم هستند حمله علی کریمی به ستاد ملی کرونا: واکسن پیشکش خودتان! نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ هر آنچه باید از فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا بدانید بایرن مونیخ در سوپرلیگ شرکت نمی کند / رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و کادیز در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا با برتری رئال‌مادرید به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و کادیز عصر _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۷:۴۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال‌مادرید به پایان رسید.

براهیم دیاز در دقیقه ۵۱، جود بلینگام در دقیقه ۶۱ و خوسلو در دقیقه ۴+۹۰ در این دیدار برای رئال‌مادرید گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و کادیز کد خبر 750547

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم