Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از پروژه‌های مهم راه سازی در استان بازدید کرد.

شهریارپور ضمن بازدید از روند اجرای ۶ کیلومتر باقی مانده محور شهرکرد به بروجن، با انتقاد از پیمانکار پروژه، تکمیل سریع این پروژه را ضروری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور نیز گفت: با توجه به تأمین قیر پروژه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، در روز‌های آینده شاهد آغاز آسفالت این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

محور فارسان به دشتک ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد

کنارگذر شمالی شهرکرد، دیگر پروژه بسیار مهم استان بود؛ که در این بازدید، مدیرکل راه و شهرسازی از قول پیمانکار پروژه و در پاسخ به مطالبه مردم برای آسفالت قطعه پایانی آن، ظرف ۱۵ روز آینده خبر داد و گفت: به زودی شاهد بهره مندی مردم از این محور مواصلاتی که از سال ۹۸ کلید خورده، خواهیم بود.

مقصودی افزود: مبلغ تخصیص یافته در شش ماه اول سال ۹۹ به کنارگذر شمالی شهرکرد فقط ۱۰ میلیارد ریال بود که با پیگیری‌های بعمل آمده این مبلغ به ۲۵۰ میلیارد ریال تغییر یافت.

شهریارپور همچنین در بازدید از پروژه چهارخطه بن به داران با انتقاد از متولیان راه در استان همجوار برای پیشبرد این پروژه گفت: این پروژه برای استان ما، یک پروژه حیاتی است و در دو قطعه جمعا به طول ۱۳ کیلومتر و با قرارداد‌های هر کدام به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از شهر بن تا میدان ورودی شیخ شبان در حال اجرا است.

او از مدیران راه و شهرسازی استان خواست: ضمن نامه نگاری با شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور به عنوان کارفرما، روند اجرای پروژه و همچنین عدم پیشرفت در استان اصفهان را تشریح کنند.

شهریارپور در بازدید از سه راهی هفشجان نیز محور شهرکرد به فارسان را یکی از پرترافیک‌ترین محور‌های استان برشمرد و افزود: لازم است این پروژه با روند بهتر و سرعت بیشتر پیش رود.

مدیرکل راه و شهرسازی نیز قرارداد این پروژه را حدود ۱۲۰ میلیارد ریال خواند و گفت: در فاز اول پل این پروژه به مناقصه گذاشته شده و در حال اجراست و در فاز دوم، ساخت راه‌های اطراف و رمپ و لوپ‌ها اجرایی خواهد شد.

مقصودی علت روند کند اولیه این پروژه را تغییر طرح و در ادامه، خاتمه کار پیمانکار قبلی و بکارگیری پیمانکار جدید عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در بخشی از پروژه الزام ایجاد راه انحرافی در مسیر محور پرتردد شهرکرد به فارسان وجود دارد؛ از مردم شریف استان و عبور کنندگان از این محور درخواست می‌کنیم با حوصله بیشتر و همکاری با پیمانکار، از این مسیر به شکل ایمن تردد کنند.

او اظهار امیدواری کرد: در صورت تخصیص اعتبار، این پروژه یک ساله به اتمام برسد.

در این بازدید همچنین از عملیات اجرایی احداث باند دوم محور پرتردد و مهم شهرکرد به شلمزار در قطعه اول بازدید بعمل آمد که عملیات اجرا شده از سال ۹۹ تاکنون قابل توجه و شایسته تقدیر ارزیابی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی این قطعه به طول ۱۳.۴ کیلومتر گفت: مقرر شد پیگیری لازم جهت تأمین اعتبار انجام شود تا بخش عمده این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد

تقاطع غیر هم سطح انتهای کنارگذر شهر سامان که عملیات اجرایی آن به تازگی شروع شده است؛ از دیگر پروژه‌هایی بود که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل راه و شهرسازی از روند اجرای آن‌ها بازدید کردند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی پروژه راه سازی راه و شهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان

ایسنا/گیلان معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان و نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

 هیئت نمایندگان قوه قضائیه به همراه معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و هیئت همراه دیروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انبار مرکزی استان در شهر لولمان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی پرونده ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی استان، جانمایی اصولی کالاها در انبار و جلوگیری از تضییع بیت المال تا تعیین تکلیف پرونده ها و کالاها مناسب ارزیابی شد.

علی اصغر عسگری، معاون پیگری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان، نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

هیئت نمایندگان قوه قضائیه گیلان نیز پس از بازدید از تمامی کالاها، وضعیت حال حاضر انبار مرکزی اموال تملیکی استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کردند: تمامی کالاهای موجود در این انبار دارای شناسنامه کالا بوده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان گیلان، در حاشیه این بازدید احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات صادر کننده مجوزهای لازم جهت تعیین تکلیف کالاهای ویژه اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی گیلان، اظهار کرد: این دستگاه ها در راستای صدور مجوزهای لازم و پیشبرد هر چه بهتر امور و فرآیند تعیین تکلیف کالاها، همکاری بسیار خوب و ارزنده‌ای با این اداره کل دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان