Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:14:52 GMT

کلاهبرداری به بهانه تست کرونا در گلستان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۴۳۴

کلاهبرداری به بهانه تست کرونا در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: طی روزهای اخیر مشاهده شده که افرادی سودجو و کلاهبردار، به درب منازل تعدادی از شهروندان مراجعه و خود را کارشناس اداره بهداشت معرفی کرده اند تا تست کرونا از اهالی خانه بگیرند.

وی با بیان اینکه این افراد طعمه های خود را از بانوانی که طلاجات زیادی در دست داشتند انتخاب می کردند، افزود: متهمان پس از ورود به منزل و انجام معاینات صوری، به بهانه اینکه همراه داشتن طلا مانع انجام صحیح تست می شود از مالباختگان درخواست می کردند طلاها را از دست خود خارج و در گوشه ای قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: سپس متهمان در فرصتی مناسب که مالباخته سرگرم انجام تست بوده، طلاها و کارت های عابربانک را برداشته و پس از اتمام معاینات صوری از منزل خارج شده اند.

مروتی با بیان اینکه در مواردی هم شاکیان رمز کارت بانکی را بر روی آن نوشته بودند که این مسأله منجر به سرقت پول آن ها هم شده است، ادامه داد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم به هیچ عنوان به افرادی که برای گرفتن تست های مختلف از جمله کرونا به درب منازل مراجعه می کنند اعتماد نکرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی سریعاً با پلیس تماس بگیرند.

کد خبر 5194195

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مجتبی مروتی نیروی انتظامی گلستان ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟