Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:43:24 GMT

۷ هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام گرفته است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۷۱۱

۷ هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام گرفته است

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت نگران کننده‌ای دارد، گفت: در این میان بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان روزانه ضدعفونی می‌شوند.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از هفت هزار مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارگران روزانه توسط پزشکانی که در واحدهای درمانی حضور دارند تب سنجی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان و ابهر بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در استان زنجان را دارند، تاکید کرد: در تمام واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان ماسک و اقلام بهداشتی رایگان در اختیار کارگران قرار می‌گیرد و خودروهای ایاب و ذهاب هم روزانه چند بار ضدعفونی می‌شوند.

وی ابراز داشت: نظارت‌ها در زمینه رعایت اصول بهداشتی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان با قوت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در ایام کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب شد، گفت: در این راستا عملکرد کار یابی ها در استان بود و برای دو هزار و ۴۵۱ نفر اشتغال ایجاد شد.

یوسفی تصریح کرد: در راستای صیانت از کارگران در برابر ویروس کرونا، تأمین اجتماعی استان خدمات غیرحضوری خود از قبیل بیمه بیکاری و خدمات درمانی را گسترش داده است.

کد خبر 5194200

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا یوسفی نظارت و بازرسی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی زمین لرزه واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حضور چند واحد تولیدی استان در نمایشگاه «ایران اکسپو» با حمایت مالی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی با اشاره به حضور چند واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور پیدا خواهند کرد.

وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیئت‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود، شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

کد خبر 747521

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری