Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@05:55:48 GMT

افتتاح سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان، امروز

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۸۷۳۹

همزمان با سفر وزیر راه به جنوب شرق کشور،سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان، امروز چهارشنبه، اول اردیبهشت، افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ‌همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان و با حضور مقامات پاکستانی سومین گذرگاه رسمی ایران و پاکستان امروز اول اردیبهشت افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار است در این مراسم، گذرگاه مرزی ایران و پاکستان با عنوان «گذرگاه پیشین-مند» در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان افتتاح شود؛ منطقه‌مند نیز در ایالت بلوچستان پاکستان در نزدیکی مرز با ایران قرار دارد.

در حال حا ضر تردد رسمی بین ایران و پاکستان از دو گذرگاه میرجاوه در شمال استان سیستان و بلوچستان و جالق در میانه این استان جنوب شرقی کشور انجام می‌شود؛ بنابراین مرز پیشین جنوبی‌ترین گذرگاه استان سیستان و بلوچستان با پاکستان خواهد بود.

در این مراسم شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزارت راه، داریوش امانی تهرانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارتخانه‌های صمت و امور خارجه، ریاست گمرک ایران، نمایندگان سفارت پاکستان در ایران و مقامات و مسئولان محلی حضور خواهند داشت.

برچسب ها: ایران ، پاکستان ، گذرگاه ، افتتاح ، سفر ، مرز ، سیستان و بلوچستان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایران پاکستان گذرگاه افتتاح سفر مرز سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان ایران و پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود