Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای موفق عملیات انتقال هوایی تجهیزات و لوله های طرح آبرسانی به منطقه محروم و صعب‌العبور ٱرزو خبر داد.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از انجام عملیات انتقال هوایی تجهیزات و لوله های طرح آبرسانی به منطقه العبور ٱرزو از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک خبر داد و اظهار کرد: اهالی این روستا با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی آن مدت مدیدی است که از استفاده آب آشامیدنی بهداشتی محروم مانده اند و به دلایل مختلفی آبرسانی به این منطقه با مشکلاتی مواجه شده و این کار بر زمین مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: با پیگیری های چند جانبه صورت گرفته از سوی اهالی 

 روستا، نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک، پس از ارزیابی‌ها و بررسی های کارشناسی تیم امداد هوایی معاونت امداد و نجات برنامه ریزی های لازم جهت هلی برد تجهیزات، لوله ها و لوازم آبرسانی به روستای ٱرزو صورت پذیرفت.

 

وی با اشاره به نقش فعال جمعیت هلال احمر خوزستان در فعالیت های بشردوستانه و محرومیت زدایی اضافه کرد: با لطف خداوند و با هدف ارائه خدمتی دلنشین به اهالی مناطق محروم و کم برخوردار، این کار دشوار در ماه ضیافت الهی طی ۲ روز متوالی با بیش از هفت سوتی پرواز بالگرد این جمعیت و با تلاش کادر پروازی و اعضای جمعیت هلال احمر تحقق یافت.

 

خدادادی ضمن تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران و پیگیری کنندگان به ویژه موسسه خیریه ثامن الحجج که این لوله ها را تهیه و جهت آبرسانی به روستای ٱرزو اهدا کرده اند ادامه داد: حال که این سنگ بزرگ و مشکل امکان انتقال تجهیزات مرتفع شده امیدواریم با تلاش مسئولان و متولیان امر در اسرع وقت این پروژه تکمیل و با نصب لوله ها امکان بهره مندی اهالی شریف این روستا از آب آشامیدنی بهداشتی میسر شود.

 

وی در پایان از همه گروه های جهادی دعوت کرد با ورود به این امور در اتمام و ثمردهی این پروژه نیز ایفای نقش ایفا کرده و تسریع ایجاد کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی خدادادی هلال احمر خوزستان جمعیت هلال احمر لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان

بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۵صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی