Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:16:41 GMT

رییس کمیته ملی المپیک:برای المپیک توکیو اسپانسر نداریم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۱۴۴

برای المپیک توکیو اسپانسر نداریم 
صالحی‌امیری در خصوص اسپانسرکاروان ‌گفت: در سال گذشته که قرار بود المپیک برگزار شود با 3 اسپانسر جلسه و با یک اسپانسر به نتیجه رسیدیم. وقتی مسابقات به تعویق افتاد و کرونا فراگیر شد، فضای مطمئنی برای اینکه تعهد برای اسپانسر ایجاد کنیم وجود نداشت لذا عملا به خاطر کرونا قطعیت لازم برای بستن قرارداد وجود نداشت و فرصت کافی برای تبلیغات نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در تلاشیم در حوزه لباس و سایر بخش‌ها از طریق اسپانسر وارد شویم. ما منابع لازم را در سال 99 صددرصد از سازمان برنامه دریافت و کامل به فدراسیون‌ها پرداخت کردیم. فروردین ماه 50 درصد بودجه سالانه فدراسیون‌ها را با توجه به شاخص‌ها پرداخت کردیم و امسال هم با تامین منابع از دولت پرداخت می‌کنیم. 

کسی  برای اسپانسری نیامد!
رییس کمیته ملی المپیک درباره عدم جذب اسپانسر خاطرنشان کرد: چندین بار اعلام کردیم اما کسی حاضر به اسپانسرینگ نشد چون هم زمان نبود و هم اینکه مطمئن نبودند المپیک برگزار شود. همین الان که با شما صحبت می‌کنم در فضای مجازی صحبت‌هایی درباره لغو المپیک است بنابراین تمام برنامه‌ریزی اعزام کاروان را با اقتدار و با تامین حداکثری انجام دادیم. 

واکسن زدن افراد متفرقه را تکذیب می‌کنم
صالحی‌امیری در خصوص حضور برخی افراد متفرقه در کنار واکسیناسیون کاروان ایران در المپیک گفت: مسوولیت واکسیناسیون بر عهده فدراسیون پزشکی ورزشی است. سجادی لیست کاروان اعزامی به توکیو را تهیه و رسما به وزارت ورزش اعلام کرد و آنها هم به فدراسیون پزشکی اعلام کردند و تا امروز هیچ موردی خارج از لیست دکتر سجادی نبوده و اطلاعی از تخلف نداریم و این مورد را تکذیب می‌کنم. رییس کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه چرا لیست کسانی که واکسن کرونا را زده‌اند، منتشر نمی‌شود،گفت: انتشار لیست منوط به تصویب ستاد عالی است چون مباحث کلان کاروان‌ها در المپیک و سایر رویدادها در ستاد عالی ورزش تصمیم‌گیری می‌شود. این موضوع در جلسه آتی مطرح می‌شود و اگر صلاح بدانند، منتشر می‌شود ما برای انتشار منعی نمی‌بینیم.

از کشتی حمایت می‌کنیم
صالحی‌امیری در خصوص اعتراض دبیر به بودجه کشتی از سوی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: آقای دبیر قهرمان المپیکی و ملی ماست و باید همیشه به عنوان سکان‌دار کشتی مورد حمایت باشد.کشتی رشته اول ماست و نقطه امید ما در المپیک است و باید همه نهادها از این رشته حمایت کنند و ما هم دائم این کار را انجام می‌دهیم. نیاز به ثبات و آرامش در ورزش قهرمانی و کشتی وجود دارد تا با آرامش حداکثری در توکیو حضور داشته باشند. بحث کاری طبیعی است و نباید به مساله غیرطبیعی تبدیل شود. بحث در مورد محاسبات چگونگی تخصیص بودجه بوده و مباحث داخلی ما و کشتی است.

تخصیص بودجه به برخی از فدراسیون‌ها 
از سوی  مجلس کارشناسی شده نبود
رییس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه کمیته و وزارت ورزش مانع دریافت بودجه کشتی از مجلس شده‌اند،گفت: خیر. مجلس جدولی را برای 10 فدراسیون برای کمک مالی معادل 55 میلیارد تدوین کرد. از این اقدام به‌شدت خوشحالیم اما اشکالی که وارد است در خصوص اولویت‌بندی‌هاست. ما مبنایی برای اولویت‌بندی داریم که کشتی اولویت اول و وزنه‌برداری و تکواندو مشترکا دوم و کاراته، دوو میدانی، تیراندازی و شمشیربازی در جایگاه بعدی هستند. او افزود: محل اشکال از طرف ما که وارد هم هست این است که چرا به والیبال، بسکتبال، تیراندازی و شمشیربازی یک ریال نمی‌دهند؛ این کار فاقد کار کارشناسی است. عزیزان می‌توانستند از ما یا وزارت ورزش اولویت‌ها و شاخص‌ها را بگیرند. از مجموع 52 فدراسیون 10 فدراسیون را دیدند که باعث شکاف و اختلاف شد وکار شایسته‌ای نبود. به هر میزانی از هر جا به ورزش کمک شود در جهت توسعه ورزش گام برداشته خواهد شد.

همه ورزشکاران قبل از اعزام
 90 میلیون تومان  دریافت  می‌کنند
صالحی‌امیری در خصوص حقوق ورزشکارانی که تازه سهمیه گرفتند،گفت: برای کسانی که تا الان سهمیه گرفتند یک سال معادل 60 میلیون پرداخت شده است. از بهمن 99 تا تیر ماه 1400 نیز به هرکدام از قهرمانان 30 میلیون داده می‌شود و هر ورزشکاری در هر مرحله سهمیه بگیرد 90 میلیون تومان دریافت می‌کند. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رییس کمیته ملی المپیک صالحی امیری در خصوص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است