Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:47:07 GMT

۱۰ میلیارد ریال داروی کرونایی قاچاق در سردشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۵۹۶۱۱

۱۰ میلیارد ریال داروی کرونایی قاچاق در سردشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و اقدام مشترک عملیاتی با نیروی انتظامی یکی از قاچاقچیان فعال حوزه قاچاق دارو در شهرستان سردشت را شناسایی و با حکم قضائی دستگیر کردند.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: از این قاچاقچی که قصد داشت محموله داروهای کمیاب کرونا را به شمال عراق قاچاق کند، ۲۹ هزار و ۳۷۳ قلم شامل ۲۲ نوع داروی کمیاب کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه همچنین از به هلاکت رساندن یکی از اشرار و عناصر گروهک تروریستی در شوط خبر داده و آورده است: یکی از عناصر گروهک تروریستی فعال در منطقه یولاگلدی این شهرستان که مدت‌ها اقدام به اخاذی از مردم منطقه و شرارت می‌کرد در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این شرور تروریست در آخرین اقدام ضد امنیتی خود با هدف اخاذی با سلاح جنگی به چند باب مغازه تیراندازی کرده و باعث رعب و وحشت عمومی در منطقه شده بود.

سردشت در جنوب و شوط در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.

کد خبر 5194354

منبع: مهر

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان ع ویروس کرونا قاچاق دارو ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله گناوه روز ارتش واکسن کرونا ماه مبارك رمضان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ محدودیت های کرونایی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۵۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

علیرضا کریمیان گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد