Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام گفت: از نظر فدراسیون بدنسازی تنها اعزام هایی قانونی است که دارای مجوز شورای برون مرزی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم عبدی‌پور اظهار داشت: هیچ گونه اعزام برون مرزی بدون اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان وجاهت قانونی ندارد و کمیته انضباطی نیز با افراد اعزام کننده واعزام شونده در رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا به رویه در پیش گرفته شده از سوی فدراسیون بدنسازی ایران مبنی بر تعامل و همکاری با کلیه فدراسیون های بین المللی، در صورتی که هریک از نمایندگان فدراسیون های بین المللی در کشور قصد اعزام به مسابقات برون مرزی را دارند، بایستی زیر نظر فدراسیون بدنسازی و در چارچوب قوانین و مقررات حاکم بر کشور این اتفاق صورت پذیرد.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: از نظر فدراسیون بدنسازی تنها اعزام هایی قانونی خواهد بود که دارای مجوز شورای برون مرزی باشد. با اعزام هایی خارج از این چارچوب از سوی کمیته انضباطی برخورد می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی کمیته انضباطی پرورش اندام برون مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه