Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : پس از تعطیلات نوروز و به خصوص در یک هفته اخیر، تعداد افراد مبتلا و بستری در این شهرستان روند صعودی داشته به گونه‌ای که هم اکنون ۳۵ نفر در بیمارستان الزهرا (س) و دیگر مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت قرار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : هم اکنون ۲ تیم نظارتی در ۲ نوبت صبح و عصر بر اجرای محدودیت‌های کرونایی در شهرستان نظارت دارند و به طور قطع با متخلفان و افراد بی‌توجه به مصوبات ستاد کرونا برخورد می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: از مردم می‌خواهیم با توجه به اینکه موارد کرونای جهش یافته در این شهرستان زیاد و هم اکنون گیلانغرب در شرایط فوق قرمز قرار دارد در بیرون از منزل حتما از ماسک و حتی المقدور ۲ ماسک به شیوه مناسب و رعایت و حفظ فاصله فیزیکی ۲ متر از دیگران و پرهیز از تردد غیر ضروری توجه جدی داشته باشند تا از این موج عبور کنیم.

محمودیان افزود: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نشود و دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی و به خصوص سرکشی از سالمندان را در شرایط کنونی کنار نگذاریم اوضاع به مراتب بدتر و شرایط ما را بحرانی‌تر می‌کند.

او ادامه داد: از مجموع ۳۵ بیمار بستری، ۲۴نفر در شهرستان و ۱۲نفر در بیمارستان‌های دیگر نقاط استان کرمانشاه بستری و تحت مراقبت هستند.

محمودیان گفت: با تمهیدات اتخاذ شده و افزایش تیم‌های نظارتی متناسب با شرایط و دستورالعمل های در نظر گرفته شده برای شهر‌های قرمز با همراهی دستگاه قضایی و انتظامی با قاطعیت مصوبات ستاد کرونا اجرایی و اجازه نخواهیم داد فرد یا افرادی سلامت مردم را به خطر اندازند.

او افزود: از مجموع حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نمونه اخذ شده تا پایان فروردین ماه جاری ۵۵۱ مورد مثبت بوده که پنج مورد آن‌ها فوت کرده‌اند.

فرماندار گیلانغرب گفت: از ابتدای شروع اپیدمی در این شهرستان از ۶ هزار و ۷۰۰نمونه اخذ شده، آزمایش یک هزار و ۸۴۰ نفر مثبت بوده و ۷۰ نفر نیز فوت شده‌اند.

هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی ثلاث باباجانی

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: برای ایجاد جاده جدید روستای مله کبود و بهسازی راه روستای نگه این شهرستان هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هرینه شد.

حسن سهرابی افزود: جاده دسترسی به روستا که اهالی طی سال‌های متمادی از آن استفاده می‌کردند حدود ۱۰ کیلومتر است که وضعیت نامناسب و غیر استانداردی دارد و بهسازی آن از خواسته اصلی اهالی بود.

او افزود: با ارزیابی صورت گرفته و هماهنگی اداره کل راهداری استان کرمانشاه تصمیم گرفته شد، که جاده جدید روستا را به‌صورت راهگشایی و از یک مسیر جدید ایجاد کنیم.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی گفت: جاده جدید دسترسی به روستای مله کبود بخش مرکزی این شهرستان به طول چهار کیلو متر ایجاد شد.

سهرابی ادامه داد: برای راهگشایی و احداث راه جدید روستای مله کبود حدود هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده و کار نیز به صورت امانی انجام شده است.

او با بیان اینکه برای احداث این جاده علاوه بر سهولت در تردد، مسیر نیز حدود شش کیلومتر کوتاه‌تر شده است، گفت: روستای مله کبود در حال حاضر ۱۶ خانوار جمعیت دارد.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثلاث باباجانی افزود: برای شن ریزی، تسطیح و بهسازی سه کیلومتر راه روستای نگه از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز یک میلیارد ریال هزینه شده است.

سهرابی افزود طول مسیر دسترسی به این روستا چهار کیلومتر است که سه کیلومتر آن خاکی و در فصل بارندگی، اهالی برای تردد با مشکل جدی مواجه بودند که این مسیر نیز بهسازی شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال روستای مله کبود ثلاث باباجانی جاده جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم