Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان گل‌محمدی بعد از برگزاری سه هفته لیگ قهرمانان آسیا، با کسب ۹ امتیاز صدرنشین گروه هستند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس به واسطه قهرمانی در لیگ برتر ایران به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد. این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با الوحده امارات، گوا هند و الریان قطر همگروه هست و رقابت‌های خود را در شهر گوا هند برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برگزاری سه هفته از بازی‌های مرحله گروهی امتیازات کامل را کسب کرده‌اند.

*گذر از ایستگاه عمر خربین

پرسپولیس در هفته اول به مصاف الوحده امارات رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. اگر چه نگاه‌ها به عُمر خربین بازیکن سوری، الوحده بود، اما وی نتوانست کار خاصی در این بازی انجام بدهد. در دیگر بازی این گروه الریان مقابل میزبان رقابت‌ها متحمل تساوی بدون گل شد تا دو امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد.

نتایج کامل بازی‌های هفته اول گروه پنجم به شرح زیر است:

پرسپولیس ایران یک- صفر الوحده امارات

گوا هند صفر - صفر الریان قطر

*یحیی فاتح نیمه مربیان

در هفته دوم سرخ‌پوشان بازی حساسی را مقابل الریان قطر برگزار کردند. الریان در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد و شجاع خلیل‌زاده در این نتیجه نقش مهمی داشت. اما شاگردان گل‌محمدی با عملکردی کاملاً متفاوت در نیمه دوم به جریان بازی بازگشتند و در پایان با نتیجه سه بر یک پیروز شدند. بازی دوم این گروه باز هم با شگفتی‌سازی گوا همراه بود و با تساوی بدون گل الوحده امارات و گوا هند روبه‌رو شد تا هندی‌ها با دو امتیاز و بالاتر از دو تیم عربی در رده دوم قرار بگیرند.

نتایج کامل بازی‌های هفته دوم گروه پنجم به شرح زیر است:

الوحده صفر - صفر گوا هند

الریان قطر یک - ۳ پرسپولیس

*بُرد پر دردسر مقابل گوا!

گوا پیش از بازی پرسپولیس گلی دریافت نکرده بود و در این رکورد دیراج سینگ نقش زیادی داشت. به همین دلیل  گلر هندی‌ها در تیم منتخب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته بود و با روحیه بالا مقابل نماینده ایران به میدان رفت. دریافت ضربه پنالتی حسین کنعانی‌زادگان و چند موقعیت مسلم گلزنی برابر پرسپولیس، اجازه بُرد پرگُل را به سرخ‌پوشان نداد.  از سوی دیگر شاگردان گل‌محمدی همانند بازی الریان، در تقابل با گوا هم روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردند.  البته پرسپولیس با گل‌های مهدی ترابی و سید جلال حسینی توانست مسابقه برنده باشد. در دیگر بازی این هفته با وجود گلزنی شجاع خلیل‌زاده نماینده امارات توانست مقابل الریان قطر برنده شود و به رتبه دوم جدول برسد.

نتایج کامل بازی‌های هفته سوم گروه پنجم به شرح زیر است:

الوحده امارات ۳ - ۲ الریان قطر

پرسپولیس ایران ۲ - ۱ گوا هند

*وضعیت جدول

با پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با اقتدار در صدر جدول گروه  E قرار گرفته و الوحده با توجه به پیروزی‌اش مقابل الریان، به رتبه دوم جدول رسید. گوا هند  و الریان قطر هم به ترتیب در رده‌های بعدی قرار دارند. با این اوصاف پرسپولیس شانس اصلی صعود از این گروه است، الوحده و الریان برای قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول می‌جنگند. در این میان نماینده هند می‌تواند بر روی سرنوشت صعود دو تیم عربی گروه تاثیر بگذارد. باید دید در دور برگشت این رقابت‌ها چه نتایج رقم خواهد خورد.

*برنامه هفته چهارم:

بازی‌های هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه ۳ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود. در اولین بازی این گروه تقابل الوحده و الریان تکرار می‌شود تا سهم زیادی در تعیین دومین مدعی صعود در گروه داشته باشد.  نماینده امارات به دنبال کسب دومین پیروزی و نماینده قطر به فکر جبران دو شکست متوالی هست. در دیگر بازی این هفته پرسپولیس دوباره مقابل شگفتی‌ساز گروه پنجم قرار می‌گیرد. نماینده هند در مقابل سرخ‌پوشان چیزی برای از دست دادن ندارد و ترجیح می‌دهد بازنده‌ای محترم باشد.

الریان قطر - الوحده امارات ساعت برگزاری ۱۹

 گوا هند - پرسپولیس ایران  ساعت برگزاری ۲۱:۳۰

*نتیجه گیری:

تا پایان هفته سوم شاگردان گل‌محمدی امتیازات کامل را کسب کرده‌اند و به احتمال زیاد برای صعود مشکل خاصی ندارند. این نتایج قابل احترام و شایسته تقدیر است؛ اما نه آنقدر که نقاط ضعف‌سرخپوشان را نادیده بگیریم. از نایب قهرمان فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمان آسیا انتظار می‎‌رود از یک سوراخ دو بار گزیده نشود و در دو بازی متوالی، بر اثر اشتباه مدافعان در ضربات ایستگاهی گل دریافت نکند. یکی از رمزهای موفقیت پرسپولیس در فصل قبل عملکرد دفاعی مناسب و درخشش حامد لک بود. در این فصل عملکرد مدافعان کمی متزلزل بوده است. در همین حال برای تیم حرفه‌ای همچون پرسپولیس زیبنده نیست که زننده پنالتی‌اش مشخصی نباشد یا اینکه با اشاره بازیکنان در حین بازی زننده ضربه پنالتی مشخص شود. 

در لیگ قهرمانان آسیا جایی برای اشتباه نیست. گل‌محمدی و دستیارانش با وجودصدرنشینی باید فکری برای رفع این نقاط ضعف بکنند. این در حالی است که الوحده و الریان در دور برگشت با تمرکز بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند و این بار اجازه خلق موقعیت کمتری به نماینده ایران خواهند داد. بازی پرسپولیس می‌تواند برای نمایندگان قطر و امارات حکم مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تکذیب خبر واریز مبلغ ۸ میلیارد تومان به حساب پرسپولیس

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الریان قطر شجاع خلیل زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الریان قطر شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا شاگردان گل محمدی الوحده امارات بازی های هفته الریان قطر گروه پنجم گوا هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!