Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:21:02 GMT

واکنش مدافع پرسپولیس به از دست دادن پنالتی مقابل گوا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۰۷۲۳

واکنش مدافع پرسپولیس به از دست دادن پنالتی مقابل گوا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل گوا هند در هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا شد که محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۴۱ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند.

 سرخپوشان در دقیقه ۱۸ نیز صاحب پنالتی شده بودند که مهدی ترابی توانست آن را بر خلاف جهت حرکت دروازه بان گوا توپ را به تور دروازه حریف بچسباند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان قصد داشت پنالتی اول پرسپولیس را هم بزند اما با مخالفت کادر فنی و هم بازیانش مواجه شد.

اتفاقی که ناراحتی این بازیکن را به همراه داشت تا سرخ‌ها دومین پنالتی خود را به او بدهند اما کنعانی زادگان قدر این پنالتی را ندانست تا مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد.

کنعانی زادگان پس از این انتقادات در صفحه شخصی خود عنوان کرد به خاطر توصیه مرحوم علی انصاریان پنالتی اش را وسط دروازه زده است در صورتی که خودش قصد داشت آن را به کناره های دروازه بزند!

در بخشی از پیام کنعانی زادگان خطاب به انصاریان آمده است: «یادته گفتی پنالتی رو بزن حسین! نترس حسین. گفتی دلت قرص باشه. محکم برو پشت توپ. گفتم من بغل پا به گوشه دروازه می زنم؛ گفتی محکم بزن وسط دروازه. چند بازیه که می خوام یه پنالتی به سبک مورد علاقت بزنم و تقدیمت کنم. نه اینکه بخوام خودنمایی کنم که من ذره‌ای در مقابل هوادار نیستم...»

کد خبر 5194444

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان تیم فوتبال پرسپولیس علی انصاریان پنالتی فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال گوا هند تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق قهرمانی آسیا فوتسال مهدی طارمی والیبال کسب سهمیه المپیک کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری پس از اینکه در جام حذفی رقابت نزدیکی مقابل مس کرمان انجام دادند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند، دیروز هم در جدال حساس لیگ یک برابر سایپا توانستند به پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند که عملکرد امیرحسین آسیابان‌پور درون دروازه این تیم جلب توجه زیادی کرد.

سرمربی چادرملو اردکان در دیدار جام حذفی مقابل مس کرمان که نیمی از نفرات اصلی خود را استراحت داده بود، تصمیم گرفت از گلر 19 ساله‌اش استفاده کند این دروازه‌بان هم پس از عملکرد موثر در طول 120 دقیقه، یک پنالتی هم مهار کرد تا نقش مهمی در صعودشان داشته باشد.

اما او دیروز هم مقاومت 90 دقیقه‌ای مقابل سایپا داشت و در حالی که چادرملو بازی سرنوشت‌سازی را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام می‌داد، توانست سه امتیاز دیگر بگیرد و فقط یک گل در ثانیه‌های پایانی دریافت کند که تاثیری در برتری شاگردان اخباری نداشت.

چادرملو از ابتدای فصل دو گلر با تجربه در ترکیب خود می‌دید، اما آسیابان‌پور که دیروز مثل بازی رفت مقابل سایپا در ترکیب قرار گرفته بود، چهارمین بازی خود را در جمع شاگردان اخباری انجام داد و یک برد دیگر به دست آورد.

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به شهادت بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!