Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، روز گذشته مراسم آنلاین Spring Loaded اپل برگزار و در آن از محصولاتی جدید از جمله از نسخه جدید آی پد پرو رونمایی شد.

آی پد پرو نخستین دستگاهی است که تراشه M۱ اپل در آن به کار رفته که عملکردی مشابه رایانه دسک تاپiMac را برای دستگاه فراهم کرده است. اپل ادعا می‌کند قدرت گرافیک آی پد پرو با کمک پردازشگر ارتقا یافته ۱۵۰۰ بار سریع‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عمر باتری این دستگاه نیز ۱۰ ساعت است. در کنار این موارد آی پد پرو مجهز به نمایشگر Liquid Retina XDR، فناوری ۵G و دوربین جلویی اولت راواید، حسگر لیدار است. این دستگاه با مجیک کیبورد و قلم اپل یکپارچه می‌شود.

تبلت جدید اپل در دو نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی و با قیمت پایه ۷۹۹ و ۱۰۹۹ دلار عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند از ۳۰ آوریل سفارش خود را ثبت کنند و بارگیری محصول از نیمه دوم ماه می آغاز می‌شود.

رایانه دسک تاپ با رنگ‌های متنوع

علاوه بر آن اپل در این مراسم نسخه رنگی رایانه دسک تاپiMac و آیفون ۱۲ را معرفی کرد. رایانه آی مک در ۷ رنگ و مجهز به قابلیت فیس تایم ۱۰۸۰p، دوربین HD، میکروفون‌هایی با کیفیت بالا و سیستم صوتی با ۶ بلندگو عرضه می‌شود.

این نخستین رایانه‌ای است که با فناوری Touch ID عرضه می‌شود و بنابراین ایمن سازی ورود آن و قابلیت پرداخت با اپل پی نیز ساده‌تر می‌شود. علاوه بر آن این رایانه نیز مجهز به تراشه M۱ است. آی مک با GPU هفت هسته‌ای با قیمت ۱۲۹۹ و ۱۲۴۹ دلار برای آموزش در رنگ‌های سبز، صورتی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. این دستگاه دارای CPU هشت هسته‌ای، ۸ گیگابایت حافظه، ۲۵۶ گیگابایتSSD، دوپورت تاندربولت، مجیک کیبورد و مجیک ماوس است.

قیمت آی مک با GPU هشت هسته‌ای ۱۴۹۹ و ۱۳۹۹ دلار اعلام شده که در رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود. این دستگاه دارای CPU هشت هسته‌ای، ۸ گیگابایت حافظه است.

از سوی دیگر این شرکت آیفون ۱۲ و آیفون مینی ۱۲ را با رنگ بنفش به بازار معرفی کرد.

ایرتگ با قیمت ۲۹ دلار عرضه می‌شود

اپل در مراسم Spring Loaded از «ایرتگ» نیز رونمایی کرد. این گجت به سرویس Find My شرکت اضافه می‌شود. قیمت ایرتگ ۲۹ دلار اعلام شده است.

کاربر با استفاده از اپلیکیشن Find My می‌تواند ایرتگ و هر آیفونی با تراشه U۱( مانند آیفون‌های سری ۱۱ و ۱۲) را ردیابی کند. کاربران می‌توانند ایرتگ را با استفاده از ای موجی‌ها شخصی سازی کنند.

کد خبر 5194418 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل آی پد گوشی آیفون رایانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری گوگل تحقیقات علمی هوش مصنوعی همراه اول ناسا نوآوری زیست فناوری ویروس کرونا فناوری فضایی روسیه فناوری نانو عرضه می شود آی پد پرو هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند

داریوش حسن نژاد در جلسه با کارشناسان حوزه حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب استان با اشاره به اجرای پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی جهت حفاظت از منابع آب استان به ویژه منابع آب زیرزمینی، اظهار کرد: این پروژه‌ها در جهت حفاظت و حراست از منابع آب استان به خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، در حال اجرا است.
وی به پروژه تقویت استقرار ۱۸ گروه حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ گروه با ۴۵ نفر گشت زنی مداوم در سطح دشت‌های استان جهت جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها را انجام می‌دهند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: ۲ پروژه انسداد چاه‌های غیر مجازدر سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به صورت سالانه در حال انجام است.
به گفته حسن نژاد در همین راستا ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه جویی ۱۱.۷ میلیون متر مکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.
وی بیان کرد: سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد ۷۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴