Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد رشد به 1781 دلار و 17 سنت رسید.

به گزارش برنا به نقل از رویترز، در حالی که دلار تضعیف شده و کاهش سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا تقاضا برای خرید طلا را افزایش داده است، قیمت فلز زرد امروز افزایش داشت و در نزدیکی بالاترین رقم 7 هفته اخیر که اوایل این هفته به ثبت رسید در نوسان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.14 درصد رشد به 1781 دلار و 17 سنت رسید. روز دوشنبه قیمت هر اونس طلا به بالاترین رقم از 25 فوریه یعنی 1789 دلار و 77 سنت رسیده بود. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه ژوئن نیز با 0.20 درصد افزایش به 1781 دلار و 90 سنت رسید.
جفری هالی تحلیلگر بازار طلا در موسسه اوآندا گفت: «صبح امروز ارزش دلار کاهش یافت و سبب تقویت قیمت طلا شد... در صورتی که میزان سوددهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری امریکا در همین حد باقی بماند، قیمت طلا طی روزهای آینده احتمالا به رقم متوسط صد روزه 1802 دلار خواهد رسید.»
شاخص دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز شاهد 0.1 درصد افت بود، در حالی که شاخص سوددهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا به زیر 1.6 درصد رسید و هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا را کاهش داد.
فعالان بازار اکنون منتظر نشست روز پنجشنبه بانک مرکزی اروپا هستند تا خبرهای بیشتری در مورد طرح های محرک اقتصادی این منطقه به دست بیاورند. نشست سیاست گذاری فدرال رزرو آمریکا نیز هفته آینده برگزار خواهد شد.
آوتار ساندو تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز اظهار داشت: «در تصویر کلان تر، همزمان با تضعیف دلار و افت سوددهی اوراق قرضه به دلیل مسائل ژئوپلتیک، قیمت طلا از رقم های زیر 1700 دلار فاصله گرفته و در حال افزایش است.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار دولت آمریکا رشد شاخص سرمایه گذاری بانک مرکزی اونس طلا دلار رشد سرمایه گذاری شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های ایسر (ACER) موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # لپ‌تاپ سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت