Web Analytics Made Easy - Statcounter

چراغ‌پور گفت: از امروز بعدازظهر ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود، که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار به استان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از امروز بعدازظهر ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود، که در برخی مناطق موجب خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار به استان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین برای امروز بارش‌های پراکنده و خفیفی را در سطح استان به‌ویژه مناطق شرقی و شمالی خواهیم داشت.

چراغ‌پور افزود: این شرایط برای فردا تشدید می‌شود و انتظار می‌رود بر میزان بارندگی‌ها طی روز پنجشنبه بعدازظهر افزوده شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشتر بارش‌ها برای شهرستان‌های بروجن، شهرکرد، سامان، بن، قسمت‌هایی از فارسان و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: اکثر مناطق رگبار پراکنده را برای روز پنجشنبه خواهند داشت، برای اوایل هفته آینده هم ناپایداری‌ها به‌صورت افزایش ابر و وزش باد ادامه می‌یابد.

چراغ‌پور خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: پیش بینی چراغ پور وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد