Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@17:31:08 GMT

ریزش قیمت خودروهای وارداتی + جدول

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۲۷۸۷

ریزش قیمت خودروهای وارداتی + جدول

به گزارش خبرآنلاین، ریزش قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی همسو با ریزش نرخ ها در بازارهای موازی طلا، سکه و ارز در فروردین ماه رقم خورده است؛ در فروردین بهای دلار ۵/ ۳ درصد و قیمت سکه ۵/ ۸ درصد کاهش داشته است.

ریزش قیمت خودروهای وارداتی در فروردین ماه باعث شده است که خودرو رنو کولیوس در این مدت ۵۰ میلیون تومان ارزان شود و از ۲ میلیارد و صد میلیون تومان امروز به قیمت ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برسد و همچنین خودرو رنو تالیسمان نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و در میان خودروهای کیا نیز این ریزش قیمت ها مشهود است به طوری که کیا اپتیما در این مدت ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است و کیا سورنتو نیز در این مدت ۲۰۰ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو از ۳ میلیارد تومان در ابتدای فروردین ماه امروز به قیمت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو میتسوبیشی asx نیز در فردین ماه ۵۰ میلیون تومان ارزان شده است و از یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است و در میان خودروهای هیوندای اما ریزش قیمت ها با درصد کمتری رخدداده است به طوری که هیوندای النترا از ابتدای فروردین ماه تاکنون ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای وارداتی در جدول زیر آمده است:

منبع: الف

کلیدواژه: خودروهای وارداتی فروردین ماه ریزش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مهدی ضیغمی اظهار داشت: طبق سیاستگذاری و برنامه های صورت گرفته، سامانه فروش خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: خودروهای وارداتی بر اساس استمرار سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟