Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد که امکان حضور رایگان و ویژه شرکتهای IT ایرانی در بزرگترین نشست نرم افزار اروپا را فراهم کرده است.

ششمین نشست دوسالانه Software Days با همکاری دولت‌های اتریش و سوئد ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.

امسال برای نخستین بار به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، این نشست به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به همین دلیل می‌تواند فرصت خوبی برای حضور شرکت‌های ایرانی در این نشست بین المللی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست Software Days بزرگترین نشست نرم افزار در اروپای مرکزی است که هر دو سال یک‌بار در شهر وین اتریش برگزار می‌شود.

پیرو مذاکرات انجام شده با «شبکه کسب و کار اروپا» و حمایت «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، «مرکز تحول و پیشرفت» و «ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی»، امکان حضور رایگان و ویژه شرکت‌های ICT ایرانی در بزرگترین نشست نرم افزار اروپا فراهم شده است.

در این نشست بیش از ۲۰۰۰ شرکت، مؤسسه آموزش و تحقیقاتی، دانشگاه و سرمایه گذار حضور خواهند داشت. علاوه بر جلسات B۲B ، امکان استفاده از سخنرانی‌های کلیدی و کارگاه‌های تخصصی که توسط شرکت‌هایی مانند Ericson ، Linkedin، SAAB ، Amazon و … برگزار خواهد شد نیز وجود دارد.

حضور در این نشست برای کلیه شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی و شرکت‌های سرمایه گذاری وجود دارد.

جزئیات بیشتر از نحوه حضور شرکت‌ها در این نشست، در سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در دسترس است./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نشست نرم افزار شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد

نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل و مدیریت‌های امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت با حضور مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس، ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ملی حفاری ایران، نفت و گاز اروندان، مدیریت‌های امور حقوقی و منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت تشکیل شد.

در این نشست مشکلات ناشی از اعمال سقف خالص حقوق، عدم معافیت فوق‌العاده‌های مربوط به مشاغل و مزایای رفاهی از شمول مالیات و اعمال سقف پاداش سنوات خدمت کارکنان صنعت نفت مطرح شد.

در این باره ضمن بررسی احکام تکلیفی در قوانین بودجه سالانه کشور درباره اعمال محدودیت‌های مورد اشاره در صنعت نفت، مقرر شد با توجه به وجود ظرفیت قانونی افزایش سقف حقوق کارمندان صنعت نفت طبق بند «پ» تبصره ۱۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای حقوق و دستمزد کشور و هیئت وزیران، پیشنهادهای شرکت‌های اصلی اخذ، جمع‌بندی و به شورای حقوق و دستمزد ارائه شود، همچنین به‌منظور ارائه دستاوردهای حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر و اهداف و برنامه‌های مصوب‌شده برای افزایش تولید و نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف یادشده از حضور مدیران عامل شرکت‌ها نیز در نشست‌های تصمیم‌گیری شورای حقوق و دستمزد کشور استفاده تا به تصمیم مطلوب‌تر منجر شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • نخستین نمایشگاه کار استان همدان برگزار می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد