Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر،  احمد سلطانی با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف گشودن فضایی علمی در حوزه تاب آوری زنان و خانواده در جامعه  و همچنین بحث و بررسی در خصوص مقوله های مرتبط و به ویژه مولفه های اجتماعی این حوزه از سوی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران و امور زنان و خانواده جمعیت هلال احمر پیشنهاد و با استقبال و حمایت معنوی حوزه های علمی مرتبط در ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه های آموزشی سلامت در حوادث و بلایای دانشگاه های علوم پزشکی تهران – ایران، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، علوم پزشکی ارتش و علوم پزشکی بقیه الله و نیز پژوهشکده سوانح طبیعی، گروه معماری منظر و بازسازی دانشگاه شهید بهشتی، مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و فوریت های پزشکی، انجمن جامعه شناسی، انجمن علمی و بهداشت ایران، انجمن سلامت خانواده ایران و انجمن ایرانی مطالعات زنان حامیان معنوی این همایش هستند.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال خاطرنشان کرد: محورهای همایش تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا عبارتند از رودیکردهای نظری، مفاهیم و مدل های تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا،  سلامت و تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا،  مشارکت اجتماعی زنان و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در حوادث و بلایا،  شاخص های ارزیابی تاب آوری اجتماعی در حوادث و بلایا،  نهادهای اجتماعی، سمن ها و تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا،  رسانه ها و تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا،  معنویت و تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا و توسعه و تاب آوری اجتماعی زنان در حوادث و بلایا است.

سلطانی اضافه کرد: مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ بوده و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت موسسه به آدرس uast.rcs.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها انجمن سلامت خانواده ایران دانشگاه شهید بهشتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن سلامت خانواده ایران دانشگاه شهید بهشتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجمن سلامت خانواده ایران دانشگاه شهید بهشتی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • روز جهانی سلامتی زنان + تاریخچه و پوستر World Women’s Wellness Day
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه