Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی استان فارس، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، کلاهبرداری که با تشکیل صندوق وام خانگی در شهرستان "خرامه" از اعضای صندوق مبلغ 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

 

سردار "یوسف ملک زاده" اظهار داشت: در پی دریافت چند فقره شکواییه مبنی بر کلاهبرداری از سوی یک زن در قالب راه اندازی صندوق خانگی در شهرستان "خرامه"، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند که افراد بیشتری نیز عضو صندوق مذکور هستند و به دلیل عدم اطلاع از کلاهبرداری، تاکنون برای طرح شکایت به هیچ مرجع انتظامی یا قضائی مراجعه نکرده اند.

جانشین انتظامی استان فارس بیان کرد: با تلاش مأموران انتظامی، متهم با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

سردار ملک زاده خاطر نشان کرد:  متهم در سال 98 اقدام به  راه اندازی صندوقی در شهر "خرامه" در قالب اعطای وام خانگی کرده و متقاضیان بدون هیچ گونه شناختی از صاحب صندوق، مبالغی بین 100 تا 150 میلیون ریال به حساب وی واریز و در نوبت وام قرار می گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این زن کلاهبردار با به کارگیری شگردهای متقلبانه از جمله به این نحو که اعضا یکدیگر را ندیده و نوبت وام به صورت غیرحضوری به آنها اعلام می شده است، در ابتدای راه اندازی صندوق برای جلب اعتماد، به چند نفر وام اعطا کرده ولی به مرور مبالغ جمع آوری شده را در محل دیگری سرمایه گذاری می کرده است.

جانشین انتظامی استان فارس با بیان اینکه در تحقیقات اولیه و شناسایی شاکیان، مشخص شد که این زن تاکنون از 600 نفر، حدود 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، خاطر نشان کرد: مردم به هیچ عنوان در این صندوق های بدون مجوز به بهانه دریافت وام شرکت نکنند و به سادگی وعده‌های دروغین این افراد را نپذیرند.$پلیس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری

محسن مولوی در نشست هم اندیشی نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: لازم است نظارت‌ها در استان بیشتر می‌شود تا از پول پاشی جلوگیری شود، تسهیلات در جای واقعی خود هزینه شود و اگر انحرافاتی بود حتماً برخورد لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی پارسال بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به هزار و ۸۰۸ نفر در سطح استان پرداخت شده است، افزود: بیش از شش هزار و ۲۰۰ مجوز رایگان مشاغل خانگی صادر شد و به همین خاطر امسال حتماً به دنبال ایجاد بازارچه مشاغل خانگی هستیم تا افراد که مشکل مکان و فروش برای فروش محصولات دارند، مشکلشان مرتفع شود.

مولوی اضافه کرد: به افرادی که در بازارچه شرکت می‌کنند، تسهیلات تعلق می‌گیرد تا بخش اعظم از تأمین منابع مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ کار و کارفرمایی در سطح استان، یادآور شد: حتماً در حوزه ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می‌تواند این گام اثر گذار باشد.

بیشتر بخوانید

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

مولوی از راه اندازی شورای عالی بخش تعاون در سطح استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و بیان داشت: از طریق شورای عالی بخش تعاون می‌توان بخش تعاون در سطح کل استان ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه تعاون دومین بخش اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: با ایجاد تعاون می‌توان مشارکت مردم را فضای اقتصادی فراهم کنیم و درآمد در سطح استان از طریق بخش تعاون به سمت طرح‌های اشتغال زا هدایت شود.

مولوی ادامه داد: راه اندازی شرکت تعاونی دانش بنیان‌های جدید و شرکت‌های تعاونی که اقشار ضعیف جامعه از طریق آن بتواند به درآمد برسند، در سال ۱۴۰۳ پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه