Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-05@22:05:19 GMT

کاهش حباب انواع سکه به دلیل کاهش تقاضا

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۲۹۶

کاهش حباب انواع سکه به دلیل کاهش تقاضا

ایران اکونومیست- نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه سکه تمام بهار آزادی امروز دو بار به کانال 10 میلیون تومان بازگشت، گفت: در حالی که به دلیل کاهش نرخ ارز، سکه روز گذشته وارد کانال 9 میلیون تومان شده بود از امروز با افزایش قیمت دوباره 10 میلیونی شد.

محمد کشتی‌آرای  با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه با توجه به نوسانات نرخ ارز به دلیل انتشار اخبار از مذاکرات برجام اظهار داشت: در یک هفته اخیر عامل مهم در تعیین نرخ طلا و سکه یعنی انس جهانی در حال افزایش بود چراکه نرخ دلار در بازارهای جهانی کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما برخلاف افزایش نرخ انس جهانی، قیمت طلا و سکه در ایران رو به کاهش بود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: عامل کاهش قیمت طلا و سکه در بازارهای ایران ریزش نرخ دلار بود اما از عصر روز گذشته که نرخ دلار رو به افزایش شد، قیمت طلا و سکه هم بالا رفت و سکه به کانال 10 میلیون برگشت.

کشتی‌آرای گفت: سکه روز گذشته به دلیل ریزش نرخ دلار وارد کانال 9 میلیون شده بود اما امروز قیمت هر سکه تمام طرح قدیم 10 میلیون و 100 هزار و تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 10 میلیون 270 تومان است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت نیم سکه 5 میلیون و 900 هزار تومان، قیمت ربع سکه 3 میلیون و 750 هزار تومان، سکه یک گرمی 2 میلیون و 100 هزار تومان، هر مثقال طلا 4 میلیون و 420 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 20 هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در هفته جاری به دلیل کاهش تقاضا حباب انواع سکه کاهش می‌یابد،‌ گفت: در حالی که حبای سکه تمام حدود 400 تومان بود امروز به 220 تومان رسیده‌است.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان طلا و سکه نرخ دلار سکه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟

قیمت انواع شاهین در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر امروز چهاردهم اردیبهشت ۶۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر ۷۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟