Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:26:39 GMT

پنج هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام استان سمنان جذب شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۵۲۵

پنج هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام استان سمنان جذب شد

محسن مسعودیان‌راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: در ماه مبارک رمضان پویش «ایران همدل من» در زمینه اطعام و افطار نیارمندان در دستور کار است و بر این اساس فعالیت ۷۲ آشپزخانه تدارک دیده شد و توزیع ۳۱۳ هزار وعده غذای گرم و سی ‌هزار بسته معیشتی و  جمع‌آوری ۱۸۰ میلیارد ریال کمک خیران در ماه مبارک رمضان پیش بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۶ هزار وعده غذا و ۶ هزار بسته معیشتی با کمک‌های مردمی به ارزش ۲۶ میلیارد ریال توزیع شد و این میزان در نیمه ماه رمضان و شب‌های قدر افزایش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: اکنون ۱۲۵ آشپرخانه در استان فعالیت دارند و این موارد نشان می‌دهد پیش بینی‌ها فراتر از انتظار محقق شد.

مسعودیان راد در خصوص طرح ساماندهی فطریه گفت: خانواده‌های نیازمند طبقه‌بندی و ساماندهی شدند و هماهنگی‌های لازم زیر نظارت شورای نظارت استان در دست اقدام است.

وی بیان کرد: با توجه به  شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، توجه به گسترش پرداخت‌های الکترونیک در دستور کار است.

مسعودیان راد ادامه داد: مشارکت مردم استان در پرداخت فطریه به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان سال گذشته ۲۲ درصد بود و طبق برنامه‌ریزی‌ها باید امسال افزایش یابد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: در شهرستان میامی مشارکت مردم در پرداخت فطریه به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ۹۴ درصد بود.

برچسب‌ها فطریه ویروس کرونا سمنان کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فطریه ویروس کرونا سمنان فطریه ویروس کرونا سمنان کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند

رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی پانزده روز گذشته سازمان آتش نشانی سمنان به ۷۰ حریق و حادثه در شهر سمنان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد بیشترین حوادث مربوط به حبس افراد در کابین آسانسور و اماکن مختلف بوده است.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور شش حریق جدی در حوزه واحدهای مسکونی و تجاری پوشش داده شدند، افزود: خوشبختانه این حوادث جنبه خسارتی داشته و موردی از فوت و آسیب جدی به ساکنان گزارش داده نشده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه گرفتن حیوانات موذی و مهار آتش در باکس زباله، فضای سبز و ضایعات در رتبه‌های بعدی موارد امدادی قرار دارند، ابراز داشت: کار امداد و نجات شهروندان به صورت شبانه روزی در ساعات مختلف روز به انجام رسیده و آتش نشانی در خدمت مردم است.

خادمیان در ادامه تصریح کرد: طی بازه مذکور ۳۲ نفر مرد و زن توسط امداد گران سازمان آتش نشانی سمنان از حوادث مختلف نجات یافتند.

وی از مهار حریق شب گذشته در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی در جهادیه سمنان خبر داد و افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که به صورت سرپایی درمان شد.

کد خبر 6099010

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام