Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:18:34 GMT

تخصیص ارز برای واردات نهاده های دامی از اسفند متوقف است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۳۵۸۸

تخصیص ارز برای واردات نهاده های دامی از اسفند متوقف است

اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به عدم تخصیص ارز برای واردات نهاده های دامی از هفته های پایانی اسفند سال ۱۳۹۹ اعلام کرد که وقفه در پرداخت ارز حتی برای کوتاه مدت آثار زیان بار و غیرقابل جبرانی دارد.

به گزارش ایسنا در متن این نامه آمده است:

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و قبولی طاعات، این اتحادیه حسب تکلیف ملی و تشکیلاتی خود لازم می داند به استحضار برساند از هفته پایانی سال ۱۳۹۹ تاکنون هیچگونه تخصیص و تامین ارز از طرف بانک مرکزی برای نهاده های دام و طیور انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برنامه ریزی واردات کالاهای اساسی آن هم در شرایط بحرانی نیاز به اقدام به موقع، مستمر و بدون وقفه دارد و تخصیص ارز باید پیوستگی و استمرار داشته باشد. وقفه های عدم پرداخت ولو کوتاه مدت، آثار بسیار زیان باری دارد که به سادگی قابل جبران نیست. تجربه سال گذشته گواه این امر می باشد.

لذا این تشکل موکداً ازحضرتعالی استدعا دارد به این مقوله ورود عاجل فرموده و با درایت و شان ورود خود دستور اقدام فوری برای تامین و تخصیص ارز مورد نیاز واردات نهاده های دام و طیور انجام شده و رسوبی در گمرکات صادر نموده و کشور را از تنگنای حادث شده عبور دهید و از ریسک کمبود کالا و نوسانات قیمتی وعوارض آن پیشگیری فرمایید.
عزت و سربلندی جنابعالی را از حضرت حق خواهانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاده های دامی تخصیص ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!

سپاهان آخرین بار 27 اسفند 1402 در نقش جهان پیروز شد

طرفداری | دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد