Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان با همکاری ماموران انتظامی میناب، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال ۲ محموله مواد افیونی از مبدا استان‌های شرقی کشور به شهرستان‌های رودان و میناب را داشتند، شناسایی کردند و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری با بیان اینکه پس از چندین روز کار اطلاعاتی و رصد اعضای اصلی این باند، محل بارانداز مواد مخدر در شرق کشور و همچنین مسیر انتقال این ۲ محموله کلان مواد فیونی شناسایی شد، افزود: طی یک عملیات ضربتی و منسجم ۲ دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید چغازردی میناب و ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان شناسایی و توقیف شدند.

او با بیان اینکه با تیزهوشی و اشراف اطلاعاتی ماموران، ۳ قاچاقچی و سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند، گفت: طی این عملیات یک تن و ۳۹۰ کیلوگرم تریاک و ۲۷۵ کیلوگرم هروئین از یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی فاریاب و همچنین ۳۵۸ کیلوگرم تریاک و ۱۵۱ کیلوگرم شیشه از یک کامیون در ایست و بازرسی شهید چغازردی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید

کشف بیش از ۲ تن مرفین در هرمزگان/ جاسازی مواد در تانکر حمل گاز

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات جمعا ۲ تن و ۱۷۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: سه قاچاقچی دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شدند و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی کشف تریاک ایست و بازرسی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان