Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، فاطمه محمدبیگی روز چهارشنبه با اعلام خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی های صورت‌گرفته از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تجهیز کتابخانه‌های کشور به وای فای رایگان، ۱۰۰ درصد کتابخانه عمومی استان قزوین در سال جاری به وای‌فای رایگان مجهز شدند.
محمدبیگی تصریح کرد:  در این راستا تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساختی در کتابخانه های عمومی استان فراهم گردید و سپس این امکان برای استفاده اعضای کتابخانه‌های عمومی و در راستای تسهیل دسترسی به منابع اطلاعاتی و پژوهشی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین افزود: این خدمت با هدف استانداردسازی کتابخانه‌های عمومی استان و تسهیل دسترسی اعضا و پژوهشگران به منابع اطلاعات علمی و پژوهشی صورت ‌گرفته است.
وی همچنین از حمایت شرکت مخابرات استان قزوین به دلیل تأمین زیرساخت مطلوب برای اجرای موفق این طرح، قدردانی کرد و افزود: امید است با حمایت های بیشتر شرکت مخابرات استان بتوانیم همواره شاهد گسترش و ارتقای این خدمت در استان باشیم. 
وی یاد آور شد: دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات علمی و خدمات مرجع مجازی نیز پیشتر در کتابخانه‌های عمومی منتخب استان فراهم‌ شده بود.
استان قزوین دارای ۳۷ باب کتابخانه نهادی و ۲۲ باب کتابخانه مشارکتی است.

برچسب‌ها اداره کل کتابخانه‌ های عمومی فارس استان قزوین کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل کتابخانه های عمومی فارس استان قزوین کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی فارس استان قزوین کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی اخبار کنکور کتابخانه های عمومی استان قزوین عمومی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم