Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:35:09 GMT

هیح فردی خارج از فهرست المپیکی‌ها واکسینه نشد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۵۳۲

هیح فردی خارج از فهرست المپیکی‌ها واکسینه نشد

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی به برخی اخبار مبنی بر تزریق واکسن به برخی افراد، خارج از لیست ورزشکاران المپیکی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر روند واکسیناسیون کاروان المپیکی ایران آغاز شده و امروز هم کشتی گیران با مراجعه محل تعیین شده در ورزشگاه آزادی، دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر شایعه شده بود که برخی افراد خارج از لیست المپیکی ها در میان ورزشکاران واکسن دریافت کردند.


غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره گفت: سرپرست کاروان ایران فهرست را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرد و آنها به وزارت بهداشت و درمان؛ که براساس همان فهرست ورزشکاران و کادر فنی و افرادی که مرتبط با المپیک هستند با حضور نمایندگان وزارت بهداشت واکسینه شدند. هر فردی در جای خود با کد ملی خود، واکسن کرونا دریافت کرد و اینکه فردی نخواهد واکسن بزند یا نزده است تا فرد دیگری جای وی واکسن بزند، امکان پذیر نبوده و نیست. فدراسیون پزشکی ورزشی هم در این باره نظارت کامل دارد.


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه عنوان کرد: تنها ورزشکاران المپیکی که برای کسب سهمیه در ایران نبودند واکسن دریافت نکردند که امروز ملی‌پوشان کشتی واکسیناسیون خود را انجام خواهند داد و منتظر بازگشت وزنه‌برداران به ایران هستیم تا با دریافت واکسن کرونا دٌوز نخست واکسیناسیون المپیکی‌ها پایان یابد. مرحله دوم از این واکسن در اواخر اردیبهشت ماه به المپیکی‌ها تزریق می‌شود.


روز گذشته نیز رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه چرا فهرست کسانی که واکسن کرونا را زده‌اند، منتشر نمی‌شود، توضیح داد: انتشار فهرست منوط به تصویب ستاد عالی بازی‌ها است، چون مباحث کلان کاروان‌ها در المپیک و سایر رویدادها در ستاد عالی ورزش تصمیم‌گیری و این موضوع در جلسه آتی مطرح می‌شود و اگر صلاح بدانند منتشر خواهد شد. ما برای انتشار منعی نمی‌بینیم.

فدراسیون پزشکی - ورزشی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی المپیکی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد