Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:42:00 GMT

برگزاری مزایده عمومی غرف، اماکن و دستگاه‌های تفریحی پارک ارم+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۵۵۹۰

برگزاری مزایده عمومی غرف، اماکن و دستگاه‌های تفریحی پارک ارم+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

نوبت اول مزایده عمومی غرف، اماکن و دستگاه‌های تفریحی شرکت مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز (پارک ارم) برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسینم،در همین ارتباط شرکت مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز (پارک ارم) در نظر دارد بهره‌برداری از غرف، اماکن و دستگاه‌ تفریحی شهر بازی خود را به مدت مشخص در سال 1400 از طریق مزایده عمومی به اشخاص واجد صلاحیت واگذار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اوراق شرایط شرکت در مزایده و بازدید از موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 15/2/1400 و تحویل پاکتهای پیشنهاد قیمت از تاریخ درج این آگهی تا 15/2/1400 همه روزه غیر از روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 15:30 به دبیرخانه کمیسیون معاملات مجتمع واقع در کیلومتر 4 اتوبان تهران - کرج - پارک عمومی مراجعه نمایند.

همچنین مجموعه ارم سبز در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بسته حمایتی وی را در این مناقصه ارائه کرده است:

1- حذف پیشنهاد پرداخت از مزایده‌ها

2- ارائه اوراق مزایده به صورت رایگان

3- کاهش سپرده در مزایده

4- تشکیل کمیته بهره‌برداری به منظور رعایت هر چه بیشتر حقوق بهره‌برداران

5- محاسبه مبلغ اجاره براساس روزهای کارکرد- شماره تماس 2720 روابط عمومی ارم سبز

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارم سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی