Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عبری از احتمال واگذاری تشکیل دولت به کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در صورت شکست نخست‌وزیر این رژیم خبر دادند.

 روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" امروز (چهارشنبه) نوشت که روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی احتمال واگذاری تشکیل دولت جدید این رژیم به کنست در صورت شکست بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این روزنامه، ارزیابی نظام سیاسی تل‌آویو این است که با توجه به فراهم نبودن شرایط تشکیل دولت برای هیچ یک از رهبران احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی؛ انتظار می‌رود که مأموریت تشکیل دولت به شخص دیگری منتقل نشود و این ماموریت به کنست منتقل شود تا یک شخص توانمند را مکلف به تشکیل دولت کند که بتواند رضایت اکثریت کنست (۶۱نماینده) را جلب کند و با این اقدام مانع از برگزاری انتخابات برای پنجمین بار شود.

یسرائیل هیوم در ادامه نوشت: چهارم ماه مه آینده، مهلت ۲۸ روزه اعطا شده به نتانیاهو برای تشکیل دولت به پایان می‌رسد و در صورت شکست وی، ریولین رایزنی تلفنی با را رهبران احزاب کنست انجام خواهد داد تا نامزدی که بیشترین شانس را برای تشکیل دولت دارد، مشخص شود.

این درحالی است که یک منبع نزدیک به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که امکان موفقیت وی در تشکیل دولت تقریبا غیرممکن است.

رئیس رژیم صهیونیستی آوریل نتانیاهو را به تشکیل دولت جدید مکلف کرد.

نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی که ۲۳ مارس برگزار شد برنده واضحی نداشت. اکنون طبقه سیاسی در این رژیم به دو دسته تقسیم شده‌اند، یک دسته حامی نتانیاهو هستند و دسته دوم برای سرنگونی او تلاش می‌کنند.

حزب نتانیاهو با دستیابی به ۳۰ کرسی در صدر نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی قرار گرفت اما اختلافات سیاسی و پرونده‌های فساد نتانیاهو مانع از تشکیل دولت جدید شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی صورت شکست تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو نشست کابینه جنگی را لغو کرد/ احتمال حمله زمینی به رفح
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود