Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@01:29:37 GMT

آقایان اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته، فرصت‌سوزی نکنید

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۵۵۶

آقایان اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته، فرصت‌سوزی نکنید

به گزارش الف، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

شورای محترم ائتلاف نیروهای انقلاب
شورای محترم وحدت 
جبهه ی محترم پایداری

حضرات محترم که مرجعیت سیاسی و اجتماعی و انقلابی کشور را بر عهده دارید اکنون که در آستانه اولین انتخابات مهم در گام دوم انقلاب و انتخابی سرنوشت ساز هستیم و کشور در مرحله  ی بسیار حساس شرایط داخلی و خارجی قرار دارد از یک طرف دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به سرکرده گی آمریکا و صهیونیزم جهانی تمام امکانات و عوامل داخلی و خارجی و رسانه ای خود را به صف نموده‌ تا حداکثر تاثیرگذاری را بر انتخابات داشته باشند و از طرف دیگرفشارهای اقتصادی و تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی,نا صحیح مسئولین ،موج گرانی، رها شدن بازار ، فساد اداری و رانت خواری مردم را مایوس و ناامید نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اقشار متدین ، ایثارگر و انقلابی و خانواده معظم شهدا وآحاد جامعه چشم امیدشان به انتخابات خرداد ماه است که ان شاالله رئیس جمهوری انقلابی و در طراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب شده و در اولین انتخابات گام دوم انقلاب ، کام مردم شیرین گردد و سکان هدایت و مدیریت اجرایی کشور به دست دولتی انقلابی و جوان سپرده شود و برای رسیدن به این مهم با توجه به تجربه های تلخی که در گذشته به دست آمده ما فرهنگیان انقلابی به نمایندگی قشر عظیم فرهنگیان استان اصفهان انتظار و درخواست داریم عقلانیت حاکم بر نیروهای انقلابی موجب شود عزیزانی که مرجعیت سیاسی و فکری و اجتماعی جریانات انقلابی کشور را عهده دار هستند و از سرمایه ها و ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی و پیشکسوت جهاد ومبارزه جهت استقرار جمهوری اسلامي هستند اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و فرصت‌سوزی نکنند و نشان دهند که جز رضای خداوند متعال و پاسداری از خون شهدا و اطاعت از ولی امر مسلمین هدف دیگری را دنبال نکرده و برای امید بخشی به جامعه و گرم کردن هرچه سریعتر تنور انتخابات  با هم وحدت نموده ونسبت به معرفی کاندیدای اصلح اتفاق نظر نمایند تا  شورو شوق و نشاط انقلابی و انتخاباتی هرچه سریعتر در بین جامعه آغاز و فضای انتخابات رونق پیدا کرده وان شاالله با شرکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب رئیس جمهوری انقلابی ,نقشه‌های استکبار جهانی بر آب شده و امید و نشاط به جامعه برگشته موجب خوشنودی امام زمان عجل الله تعالی و ولی امر مسلمین گردد وحداکثر زمینه‌های سربلندی ، عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی و امیدبخشی هر چه بیشتربرای مستضعفین جهان فراهم گردد. 

کانون تربیت اسلامی استان اصفهان
جامعه اسلامی فرهنگیان اصفهان 
جمعیت اسلامی فرهنگیان عدالت خواه استان اصفهان 
جمعیت اسلامی فرهنگیان

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسان از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راهیابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می‌رسد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسان در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته است و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آن‌ها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده است، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه‌یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف را ارائه دهیم و تنهانفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش‌بینی انتخابات زود است، چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیشاست، بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است