Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:46:32 GMT

دستگیری قاتلان دو برادر در روستای پیغمبر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۶۷۲۵

قاتلانی که دو برادر را در باغی در روستای پیغمبر شهرستان رباط کریم به قتل رسانده و متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ" شیخ مراد مرادی" گفت: در پی وصول یک فقره درگیری منجر به قتل دو برادر بر سر اختلافات ملکی در روستای پیغمبر شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ منجیل آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران بلافاصله سر صحنه حاضر شده و پس بررسی صحت موضوع، ۲ نفر از باغداران منطقه به ماموران مراجعه و اظهار کردند صدای شلیک تیر از اطراف باغ به گوش رسید که به باغ مراجعه و مشاهده کردیم تعداد ۲ جسد بر روی زمین افتاده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در بررسی صحنه جرم متوجه شدند که دو برادر بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و آثار ضرب و جرح و کبودی بر روی بدن هر دو نفر مشهود بوده و تعدادی پوکه فشنگ مربوط به سلاح کلاش در محل کشف کردند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ۲ متهم را در شهرستان "چالوس - مرزن آباد " شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۵۲ تیر جنگی کلاش و ۳ تیر ژ ۳ از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئی پلیس به جرم قتل اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان دستگیری قاتلان برادر گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان دو برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار