Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غفار صالحی مدیر اداره آب و فاضلاب روانسر گفت : شهر‌های روانسر و شاهو به ۲۰۵ لیترآب در ثانیه نیاز دارند که در حال حاضر ۱۵۵ لیتر وارد شبکه توزیع می‌شود و ۳۵ لیتر در ثانیه برای شهر روانسر و ۱۵ لیتر در ثانیه برای شهر شاهو کمبود آب داریم.

او گفت : نیاز آبی روستا‌های تحت پوشش این شهرستان نیز ۱۲۰ لیتر در ثانیه است که در حال حاضر و در مجموع فقط ۸۰ لیتر در ثانیه آب تامین می‌شود لذا کمبود ۴۰ لیتر در ثانیه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره آب و فاضلاب روانسر با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ روستای این شهرستان به دلیل کمبود بارش‌ها تنش آبی مواجه است، افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته چشمه‌های تامین آب روستا‌ها با افت شدید مواجه شده و میزان آبدهی آن‌ها ۵۰ درصد کاهش داشته است.

صالحی افزود: علت کمبود آب در منابع آبی شهرستان، کاهش ۳۸ درصدی بارندگی‌ها نسبت به پارسال بویژه کاهش چشمگیر بارش برف است.

او ادامه داد: بر اساس آمار‌های اداره هواشناسی در سال زراعی ۳۲۹ میلی‌متر بارندگی داشتیم این در حالی است که پارسال ۵۳۰ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب روانسر گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۱ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از آب آشامیدنی برخوردار هستند.

صالحی گفت: آب شهر روانسر از دو حلقه چاه و آب شرب روستا‌ها نیز از ۹ حلقه چاه و ۲۵ دهنه چشمه تامین می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آب و فاضلاب آب شرب آبرسانی لیتر در ثانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،هـدف از روز جهانـی ماما، بزرگداشت مامایی و افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد و اهمیت کار مامایی است.
قوامی از کارشناسان مامایی میگوید: بهداشت باروری، مشاوره، آموزش ، آگاهی در دوران بلوغ، ازدواج و بارداری ازجمله خدمات ماماهاست .
در حال حاضر به ازاء هر هزار و 500 نفردر استان یک ماما وجود دارد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما
  • وضعیت شهرهای برزیل بعد از سیل شدید + ویدئو | ۷۰ نفر مفقود شده‌اند
  • چند ثانیه قبل از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟ + فیلم