Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:32:28 GMT

رشد ۱۴۳ درصدی صادرات از گمرک کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۰۱۵

رشد ۱۴۳ درصدی صادرات از گمرک کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصولات صادر شده از گمرک استان به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۱۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

"بهنام احمدی" درگفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تعداد ۹ فقره اظهارنامه صادراتی به وزن ۱۵۱ تن کالا شامل: پودر و عصاره قالب شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی بهداشتی، به مقصد کشورهای آلمان و عراق صادر شده که ارزش این محصولات ۲۱۷ هزار و ۵۹۵ دلار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد و از لحاظ ارزش دلاری ۱۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مدیر گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین در فروردین امسال تعداد ۱۰ فقره پرونده قاچاق کالا مطابق با ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گمرک استان تشکیل و مراحل و تشریفات قانونی آن به پایان رسید.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد گمرك کهگیلویه و بویراحمد گمرک استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان نقش مهمی در آشنایی این نسل با معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می‌شود، در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش‌های معنوی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد الگوی انحرافی در بین جوانان، افزود: برگزاری جشن‌های معنوی در این دهه با مشارکت بیشتر جوانان نقش مهمی در آشنایی نسل جوان با معارف دین و ارزش‌های انقلابی و الهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌سازی اداری و آذین‌بندی سطح شهر برای آگاهی‌بخشی بیشتر جامعه و حضور پرشور مردم در برنامه‌ها باید در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این نشست ستار هدایت‌خواه مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۴۰ عنوان برنامه متنوع در دهه کرامت در استان برگزار می‌شود و به مدت ۱۱ روز خدام امام رضا (ع) در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور پرچم امام رضا (ع) در استان، افزود: دیدار خادمان با بیماران، فعالان فرهنگی و ده‌ها دیدار دیگر در این جشن‌ها برنامه‌ریزی شده‌است.

هدایتخواه تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف معنوی در ۱۲۰ بقعه متبرکه استان، همایش بزرگداشت امام‌زادگان و توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 747286

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد