Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@22:41:06 GMT

فرهاد مجیدی با 21 ستاره برابر الدحیل!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۲۰۳

کار فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب اصلی بازی با الدحیل بسیار سخت است

با اضافه شدن داریوش شجاعیان به لیست استقلال برای بازی با الدحیل کار فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب اصلی سخت خواهد شد.

به گزارش طرفداری، با اضافه شدن داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال استقلال این شاید برای اولین بار در طول فصل جاری باشد که استقلال نه بازیکن مصدومی دارد و نه محروم، این موضوع برای فرهاد مجیدی یک دردسر شیرین است که کارش را برای انتخاب ترکیب اصلی حسابی سخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی در حال حاضر 21 بازیکن اسم و رسم دار را در اختیار دارد که ممکن است نام یکی از آنها از لیست استقلال خط بخورد تا سبحان خاقانی جوان، نامش به لیست آبی ها اضافه شود.

سیدحسین حسینی، رشید مظاهری، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، احمد موسوی، هروویه میلیچ، محمدنادری، متین کریم زاده (سبحان خاقانی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، مهدی مهدی پور، سعید مهری، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی نفراتی هستند که فرهاد مجیدی از بین آنها باید ترکیب اصلی تیمش را انتخاب کند.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! برترین های قرن با افشین عبداللهیان: انتخاب سخت است وقتی با قایقران گریه کردی و کریم باقری آن همه درخشش داشته هادی مهدوی کیا: استقلال قدرت داشت، رای تغییر کرد! آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، کانر گالاگر که پس از مصدومیت ریس جیمز و بن چیلول به‌عنوان کاپیتان این فصل آبی‌ها انتخاب شده، یکی از بهترین بازیکنان چلسی بوده است.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ در آستانه جدایی از چلسی بود اما پیشنهادات خود را رد کرد و در این تیم ماندنی شد و درنهایت توانست اعتماد مائوریسیو پوچتینو را به‌دست آورد.

با این حال حواشی مربوط به فروش او همچنان پایان نیافته و رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی خبر داده‌اند که مالکان گالاگر را به دلیل اینکه بازیکن آکادمی بوده است، یک گزینه خوب برای فروش و برطرف کردن مشکلات فرپلی مالی می‌دانند.

هواداران چلسی که همیشه از تحسین‌کنندگان ستاره جوانشان بوده‌اند، بازی امشب مقابل تاتنهام را یک فرصت عالی برای حمایت از او دانسته‌اند و دست به کاری قابل توجه زده‌اند.

آنها در بنر بزرگی که تصویر گالاگر بر روی آن نقش بسته نوشته‌اند «چلسی از زمان تولد» که اشاره به این دارد که این بازیکن از کودکی عضو آکادمی چلسی بوده و این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌ها انتخاب کرده است.

دیگر خبرها

  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • مژده آنچلوتی به رئالی‌ها: کورتوا در ترکیب اصلی!
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد