Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:28:36 GMT

ذوب‌آهن در ۲ دیدار دوستانه به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۲۶۵

ذوب‌آهن در ۲ دیدار دوستانه به میدان می‌رود

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان دو دیدار دوستانه را برگزار می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که به دلیل حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تعطیلی طولانی‌مدت مواجه شده است، جهت آماده نگه داشتن بازیکنان خود دو بازی تدارکاتی را پیش‌بینی کرده است:

ذوب‌آهن پس از انجام بازی مقابل پدیده خراسان در روز 26 فروردین ماه تا دیدار بعدی در لیگ برتر در تاریخ 17 اردیبهشت‌ ماه مقابل استقلال بازی رسمی دیگری را پیش رو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل و با نظر سید مجتبی حسینی سرمربی این تیم؛ ذوب‌آهن در دو بازی دوستانه به مصاف تیم‌های برق شیراز و شاهین بوشهر می‌رود.

به این ترتیب بازیکنان تیم ذوب‌آهن روز جمعه 3 اردیبهشت ماه مقابل تیم برق شیراز و 9 اردیبهشت ماه به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت.

تحلیلی بر تساوی ذوب‌آهن برابر پدیده

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم