Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از فرماندهان ارشد ارتش در استان در سرسرای شهدای دولت استانداری، اظهار داشت: ارتش فدای ملت و ملت فدای ارتش، شعار بسیار زیبایی بود که مردم در بحبوحه انقلاب در راهپیمایی ها سر می دادند و ارتش نیز از همان روز اول با پیوستن به صفوف انقلابیون، این شعار را تحقق بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه شاهد نقش آفرینی غرورانگیز و شهادت طلبانه این عزیزان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی این دلاورمردان برای حراست از ایران اسلامی بودیم که جلوه دیگری از تبلور شعار ارتش فدای ملت بود. 

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم ایران هیچگاه فراموش نمی کنند که در شب زلزله آبان ۹۶، نیروهای ارتش در آن تاریکی مطلق و در شرایطی که خبری از هیچ دوربین و خبرنگاری نبود، مخلصانه به کمک آسیب دیدگان بی پناه شتافتند و بدون هیچ چشمداشتی، جان بسیاری را نجات دادند.

وی افزود: هوانیروز در آن ایام بیش از ۱۰ هزار مصدوم زلزله را به بیمارستان ها منتقل کرد که یک اقدام ماندگار در تاریخ امداد و نجات بود.

وی گفت: مجموع این اقدامات تبدیل به یک موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی شد و به تعبیر یکی از مسوولان ارشد نظام اگر بخواهیم یکی از اقدامات خوب جمهوری اسلامی را تاریخ ثبت کنیم همین موضوع مدیریت زلزله کرمانشاه است و شما ارتشیان بودید که این برگ های زرین را نوشتید و در تاریخ ثبت کردید.

بازوند در ادامه به نقش آفرینی ارتش در بحران کرونا پرداخت و گفت: در کنترل این بحران بزرگ نیز ارتش به شکل گسترده نقش آفرینی کرد و به مصداق واقعی کلمه، خود را فدای حفظ سلامت ملت کرد که جای قدردانی بسیار دارد. 

وی تصریح کرد: همچنین در بحران سیل نیز ارتش بی هیچ چشمداشت و به صورت خودجوش به کمک روستاهایی شتافت که در آستانه تخلیه بودند.

مدیر ارشد استان به نقش پررنگ قرارگاه ارتش در غرب کشور در برقراری امنیت در مرزها اشاره کرد و گفت: این آرامش و امنیت کشور محصول جانفشانی‌ها و ایثارگری های دلاورمردان ارتش در مرزهاست که با مدیریت بسیار خوب امیر آریانفر به شایستگی از کشور در برابر خطرات احتمالی حراست می‌کنند.

در ادامه این مراسم استاندار کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر از زحمات و رشادت های فرماندهان ارتش در استان تجلیل کرد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مراسم تجلیل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مراسم تجلیل استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند مراسم تجلیل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم