Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین بابایی عصر چهارشنبه در نشست روز بزرگداشت مقام معلم ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری اظهار داشت: معلمان مؤثرترین نقش در تربیت هر جامعه را ایفا می‌کنند، باتوجه به تلاش بی وقفه معلمان، نگاه به شأن و جایگاه معلم باید مورد توجه همه افراد جامعه و به ویژه مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به روز بزرگداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: پیشاپیش روز معلم را به همه معلمان که با تمام ناملایمات و سختی‌ها برای افزایش علم و آگاهی جامعه تلاش می‌کنند و با وجود تعطیلی مدارس با تحمل فشار مضاعف، سنگر تعلیم و تربیت را رها نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردانی می کنم.

بخشدار کهریزک با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه های معلمان گفت: برخی از مشکلات به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی است اما بخشی از این مشکلات را می توان با نگاه مهرورزانه به معلمان رفع کرد، در همین راستا باید برای رفاه حال این قشر دلسوز تلاش کنیم.

وی در رابطه با برنامه های بزرگداشت روز معلم تصریح کرد: به دلیل شرایط فعلی جامعه و محدودیت های کرونایی امکان برگزاری مراسم های باشکوه وجود ندارد اما طی برنامه ریزی های انجام شده، با همت شهرداری های کهریزک و باقرشهر و شورای بخش کهریزک از ۴۵ معلم نمونه در تمامی مقاطع تحصیلی تجلیل به عمل خواهد آمد.

بابایی در پایان با اشاره به فداکاری های معلمان سطح روستاها نیز که در کنار تمام دغدغه ها به تعلیم و تربیت می پردازند و نخبگان آینده را پرورش می دهند، یادآور شد: دهیاران نیز به پاس قدردانی از زحمات معلمان روستاها نسبت به تجلیل از آنها اقدام خواهند کرد.

بخشدار کهریزک همجنین در نشست شورای آموزش و پرورش این بخش نیز گفت: احداث کنندگان مجتمع‌ها و شهرک‌ها با حداقل ۲۰۰ واحد مسکونی مکلفند نسبت به احداث و تأمین فضای آموزشی و پرورشی مورد نیاز ‌اقدام کنند.

بابایی اظهار داشت: تامین فضای آموزشی شهرک‌ها موضوع مهمی است که جهت صدور پروانه و گواهی پایان کار، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به احداث مسکن مهر در تعدادی از روستاهای بخش کهریزک خاطرنشان کرد: شهرداری های باقرشهر و کهریزک در جهت توسعه فضای آموزشی مناسب در سطح بخش باید اهتمام ویژه ای برای صدور پروانه مجتمع های مسکونی در شهرک ها داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری‌ها منوط به پیش‌بینی و تأمین فضاهای آموزشی توسط احداث کنندگان است، تاکید کرد: صدور گواهی پایان کار نیز منوط به دریافت ‌تاییدیه رعایت و اجراء مفاد ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استانها، شهرستانها و مناطق کشور از ادارات کل نوسازی مدارس‌ استانها خواهد بود.

در سال ۹۳ شمار دانش آموزان کهریزک ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که در حال حاضر این تعداد دانش آموز به ۳۲ هزار نفر در ۱۲۴ مدرسه رسیده است.
بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

برچسب‌ها شهید مرتضی مطهری شهرستان ری کهریزک روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مرتضی مطهری شهرستان ری کهریزک شهید مرتضی مطهری شهرستان ری کهریزک روز معلم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار مبنی بر تحلیل خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر به معنای افزایش رضایتمندی ایشان، چشم انداز فعالیت‌های مدیران کوثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید در انعکاس خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به گواه آمار مستند و سخنان دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می کند که البته این میزان در بازه ۹۱۲ روز خدمت و پس از گذشت یک سال دیگر از سخنان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو برابر کل دهه نود افزایش داشته است. با این حال در صورتیکه بنیاد شهید محل تامین مالی خدمات ارائه شده نقش سازمان اقتصادی کوثر را شفاف نکند، تغییر نگاه به سازمان و تحولات آن قابل لمس نخواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته مستلزم چند برابر شدن خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

فخاری در نهایت در مورد تلاش سازمان برای محسوس شدن خدمات سازمان در جامعه هدف بنیاد اذعان کرد: حتی برخی خدمات سازمان بصورت مستقیم به جامعه ایثارگری (مانند اعطای بن کارت اتکا) در نظر گرفته شد که هنوز بسترهای لازم برای توزیع بن کارت‌های اعتباری فروشگاه‌های اتکا آماده نشده و در حال پیگیری هستیم.

کد خبر 849451 برچسب‌ها شهید ایثارگران

دیگر خبرها

  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»