Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@18:48:54 GMT

گزارش زنده/ الدحیل قطر ۳ - استقلال ایران ۲

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۷۵۳

گزارش زنده/ الدحیل قطر ۳ - استقلال ایران ۲

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در اولین هفته از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ چهارشنبه تیم استقلال ایران از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الدحیل قطر می رود. 


با گزارش اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید.


ترکیب الدحیل قطر
صلاح زکریا، محمد موسی، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الحرق، سلطان البریک، علی کریمی، المعز علی و مایکون اولونگو


ترکیب استقلال ایران 
رشیدمظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

گل‌های بازی:
الدحیل قطر: (مایکون اولونگو ۹) (مایکون اولونگو ۲۷)
استقلال ایران: (امیر ارسلان مطهری ۴) (شیخ دیاباته ۳۵)


کارت زرد:
الدحیل قطر: -
استقلال ایران: -


کارت قرمز:
الدحیل قطر: -
استقلال ایران: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۴: پاس فرشید اسماعیلی به احمد موسوی که در حال فرار از جناح راست بود رسید و این بازیکن با یک سانتر زیبا توپ را به مطهری رساند که ضربه سر ارسلان مطهری وارد دروازه الدحیل قطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۹: الدحیل پس از دریافت گل اول تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت کرد که در نهایت روی یک پاس خوب پشت مدافعان استقلال ادمیلسون با یک شوت قدرتمند روی توپ اثر گذاشت و توپ او به مایکون اولونگو رسید و در نهایت توپ وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۱۸: دیاباته با یک توپ گیری خوب، توپ را به قایدی رساند و قایدی با یک پاس در عمق اسماعیلی را در موقعیت تک به تک با دروازبان قرار داد اما اسماعیلی به دلیل حضور مدافعان الدحیل تصمیم گرفت ضربه چیپ بزند اما این ضربه توسط دروازبان سیو شد.

دقیقه ۲۳: شوت از راه دور و محکم مسعود ریگی به سختی توسط صلاح زکریا دفع شد.

دقیقه ۲۵: المعز علی در موقعیت تک به تک نزدیک بود گل برتری تیمش را بزند که محمد حسین مرادمند به موقع سر رسید و توپ را بلوکه کرد.

دقیقه ۲۷: اشتباه مسعود ریگی در خط دفاعی استقلال موجب شد تا مایکون اولونگو به موقعیت تک به تک برسد و توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه ۳۵: توپ گیری زیبای اسماعیلی از بن عطیه و پاس در عمق او به ارسلان مطهری او را در موقعیت خوبی برای پاس دادن به دیاباته قرار داد و دیاباته با یک ضربه حرفه ای گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷: قایدی در محوطه جریمه الدحیل ۴ نفر را دریبل کرد و جا گذاشت، پاس او در یک قدمی دیاباته به کرنر رفت و در همین کرنر نیز که قایدی زننده آن بود ارسلان مطهری در یک قدمی بازکردن دروازه الدحیل بود که صلاح زکریا مانع از این کار شد.

هومن جعفری کد خبر: 1093774 برچسب‌ها استقلال تهران الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا استقلال ایران ارسلان مطهری الدحیل قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مربی سابق استقلال اعتقاد دارد که تیم ریکاردو ساپینتو فوتبال چشم‌نوازی ارائه می‌کرد اما ضعف‌هایی در خط دفاعی داشت اما جواد نکونام توانسته ضعف های این تیم را برطرف کرده و استقلال شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

خسرو حیدری در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: ما در زمان ساپینتو خیلی خوب بازی می‌کردیم و همه تیم‌ها را زمین‌گیر می‌کردیم ولی مشکل دفاعی داشتیم و در برخی مسابقات راحت گل دریافت می‌کردیم، حالا جواد نکونام این مشکل را حل کرده است، می‌گویند نکونام دفاعی بازی می‌کند اما مورینیو هم خیلی مواقع تیم‌اش دفاعی بازی‌ می‌کرد و حتی در رم هم با فوتبال دفاعی توانست جام بیاورد، نتیجه کار خیلی مهم است مخصوصا در فوتبال ایران، فرهاد مجیدی همیشه دوست داشت تیم‌اش را هجومی به زمین بفرستند ولی راحت گل می‌خورد، زمانی که گابریل پین را به تیم اضافه کرد این ضعف برطرف شد و استقلال سخت گل می‌خورد و روی تک موقعیت ها به گل می‌رسید و در سال قهرمانی خیلی مسابقات را یک بر صفر برد، حتی زمان برانکو هم پرسپولیس خیلی از مسابقات را یک بر صفر می‌برد.

ویدئو: 330799

حیدری ادامه داد: تیم استقلال و پرسپولیس موقعیت برایش ایجاد می‌شود، پرسپولیس لوکادیا و استقلال تیام را داشت که موقعیت ایجاد می‌شد گل می‌زدند، به هرحال این تیم ها برایشان موقعیت ایجاد می‌شود، نکونام مشکل دفاعی استقلال را حل کرده و این گل نخوردن به تیم شخصیت قهرمانی می‌بخشد، زمانی که در شهرستان به میدان می‌روید و چند گل دریافت کنید شخصیت تیم پایین می‌آید و نتوانستند قهرمان شوند، در سالی که تیم فرهاد مجیدی قهرمان شد پرسپولیس در آبادان چند گل دریافت کرد، برانکو این مشکل را در پرسپولیس حل کرده بود.

حیدری در صحبت‌هایش اشاره کرد: گل‌نخوردن خیلی مهم است به خصوص در فوتبال ایران که تیم فرهاد مجیدی و برانکو با همین رویکرد به قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!