Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی عجیب، عمان را به جای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ روسیه انتخاب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بعد از اینکه برنامه برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتسال و فوتبال ساحلی دو بار لغو و به تعویق افتاد، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به لغو مسابقات قهرمانی آسیا، راسا درباره انتخاب تیم‌های صعود کننده به جام جهانی تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC، در خصوص نحوه صعود تیم‌ها به جام جهانی تصمیم گیری کرده و سه معیار را برای تعیین تیم‌های صعود کننده فوتسال و دو شرط را برای تیم‌های صعود کننده فوتبال ساحلی به این شرح برای تصویب در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین کرد:

۱: پنج تیم برتر از مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا به میزبانی چین تایپه ۲۰۱۸،

۲: پنج تیم برتر از رتبه بندی کلی سه دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، و ۲۰۱۸

به علاوه مسابقات پلی آف برای تیم‌های باقی مانده شامل عراق، لبنان، تایلند و ویتنام برگزار تا دو تیم صعود کننده به مسابقات جام جهانی مشخص کنند.

بر اساس معیار‌های مطروحه صعود تیم‌های فوتسال ایران، ژاپن و ازبکستان به عنوان نمایندگان AFC به جام جهانی فوتسال که قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر لغایت ۳ اکتبر در لیتوانی برگزار شود، قطعی است.

هم چنین برای تعیین نمایندگان آسیا برای حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه ۲۰۲۱، کمیته اجرایی AFC پیشنهادات کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی این کنفدراسیون را تایید کرد که مبنای آن سیستم امتیازی با در نظرگیری عملکرد هشت تیم برتر قاره در سه دور قبل مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی است. بر این اساس ژاپن، عمان و امارات متحده عربی نمایندگان آسیا در جام جهانی فوتبال ساحلی که از ۱۹ تا ۲۹ آگوست برگزار می‌شوند حضور خواهند بود.

بر اساس این تصمیم حیرت انگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به طور رسمی از جام جهانی روسیه حذف شد. برچسب ها: فوتبال ساحلی ، فوتسال ، AFC ، عمان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال ساحلی فوتسال عمان کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی جام جهانی صعود کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در آخرین لحظات این دیدار تیم ملی ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسن زاده با مهارت و زیبایی خاصی این گل را وارد دروازه قرقیزستان کرد. پیروزی تیم ملی ایران و همچنین ضربه پنالتی حسن زاده در بسیاری از رسانه‌های فوتسالی جهان بازتاب داشت و به تمجید از آن پرداختند.

صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این پیروزی نوشت: ایران به حضور خود در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ادامه داد.

صفحه «Asean Futsal» فوتسال هم صعود تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی را پوشش داد.

پایگاه خبری «Bolalob» نوشت: بازگشت امپراتور آسیا به جام جهانی فوتسال. ایران از دوره دوم تا یازدهم یازدهم جام جهانی به طور مداوم در این بازی‌ها شرکت کرده است و در سال ۲۰۱۶ با کسب عنوان سوم بهترین عملکرد را به دست آورد.

صفحه خبری «Pasión Futsal» هم به ۱۲ قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا در دوره‌های گذشته و صعود به مرحله نیمه نهایی با برتری برابر قرقیزستان اشاره کرد.

«گابریل هرناندز» خبرنگار و مفسر فوتسال هم شگفتی خود را از ضربه پنالتی حسن زاده اعلام کرد.

پایگاه خبری «۵۵FutsaI» ضربه پنالتی حسن زاده غیرقابل باور توصیف کرد.

رسانه «Galeri Futsal» هم با انتشار ویدئویی از ضربه پنالتی حسن زاده نوشت: ایران با برتری برابر قرقیزستان برای نهمین بار راهی جام جهانی شد.

صفحه خبری «Futsal World» هم در خصوص پنالتی حسن زاده نوشت: حسن زاده یک «نمایش ایرانی» از خود به نمایش گذاشت.

پایگاه خبری «Futsal Profissional» هم به صعود ایران به جام جهانی اشاره کرد.

کد خبر 6087867

دیگر خبرها

  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا