Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعتراضات ضد محدودیت‌های کرونایی در برلین امروز بعد از ظهر هم ادامه داشته و به درگیری‌های خشونت بار بین پلیس و معترضان منجر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پارلمان آلمان امروز به طرح اصلاح قانون حفاظت دربرابر پاندمی ها موسوم به طرح ترمز اضطراری که امکان اعمال محدودیت سراسری برای مهار کرونا را برای دولت فراهم می کند رای مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

342 نماینده به این طرح رای مثبت داده و 250 نفر هم به آن رای منفی و 64 نفر هم رای ممتنع دادند.

از طریق این تغییر قانونی، دولت فدرال آلمان این اختیار را می یابد که دستورات برای تشدید محدودیت ها در سراسر آلمان را صادر کند.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم امروز اعلام کرد که سهم آلودگی به انواع جهش یافته ویروس کرونا که نگران کننده است به 95 درصد افزایش پیدا کرده که بیشتر مربوط به ویروس جهش یافته انگلیسی می شود.

آمریکا هم به دلیل بحران کرونا هشدارهای سفر به برخی کشورها از جمله آلمان را به بالاترین سطح خود گسترش داده است. از روز چهارشنبه حدود 100 کشور دیگر از جمله آلمان و فرانسه به این لیست امریکا اضافه شدند. در این لیست که توسط وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده است علاوه بر آلمان، کشورهای فرانسه، انگلیس، کانادا و مکزیک هم قرار گرفته اند. دولت آمریکا روز دوشنبه اعلام کرده بود که بالاترین سطح هشدارهای سفر به زودی برای 80 درصد کشورها اعمال خواهد شد.

بعد از ظهر امروز با وجود انحلال اعتراضات ضد کرونایی در برلین اما این تجمعات همچنان برگزار شده و بر اساس گزارش های شاهدان عینی معترضان از دستگیری برخی خشونت طلبان توسط پلیس جلوگیری می کردند.

برخی معترضان به سمت نیروهای پلیس بطری پرتاب می کردند و پلیس علیه معترضان از مشت و لگد و اسپری فلفل لستفاده می کرد. تعداد زیادی از معترضان توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

آلمان 2 ماه زودتر از آمریکا نیروهایش را از افغانستان خارج می‌کندضربه سخت تر کرونا به مردم در انگلیس نسبت به آلمان و فرانسهکرونا عامل بدتر شدن نگرش آلمانی‌ها نسبت به اتحادیه اروپا

معترضان فریادهایی مانند صلح، آزادی و ما دیکتاتوری نمی خواهیم سر می دادند. صدای سوت و طبل هم به گوش می رسید. پلیس با صدای بلند از معترضان می خواست به قواعد کرونایی پایبند باشند.

در آلمان هم تا اواسط آوریل 59 مورد عارضه ترومبوز مغزی و سینوسی ( لخته شدن خون) بعد از تزریق واکسن آسترازنکا گزارش شده است. این عوارض مربوط به افرادی می شود که در فاصله زمانی بین 13 فوریه و 31 ماه مارس با این واکسن واکسینه شده اند. 12 نفر از جمله 6 مرد و 6 زن هم در اثر این عوارض جان خود را از دست داده اند.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم صبح امروز از ابتلای 24884 مورد جدید به کرونا در عرض 24 ساعت و 331 مرگ جدید کرونایی در این مدت خبر داده است.

شمار بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه آلمان هم به مرز 5 هزار نفر نزدیک می شود. بر اساس اطلاعات مقامات بهداشتی روز سه شنبه در مجموع حدود 4940 بیمار سخت کرونایی در این بخش ها بستری بودند.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 3200025 نف به کرونا مبتلا شده و 81308 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونا آلمان هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

متهمانی که در جریان درگیری در محله خزانه یک مرد کامیون‌دار را به قتل رسانده بودند، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت‌ماه جاری، درگیری مرگبار چند مرد جوان در محله خزانه از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برزگ راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مقتول راننده کامیون بوده و در جریان درگیری با 3 نفر قربانی جنایت شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل به همراه 2 نفر از آشنا‌های خود با مرد جوان در یک گروه تلگرامی به‌خاطر دریافت سفارش کار خاک‌برداری از یک پروژه ساختمانی مشاجره پیدا کرده که 2 طرف درگیری با همدیگر قرار نزاع در خزانه گذاشته‌اند.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی مخفیگاه متهمان را در جنوب شناسایی کردند و متوجه شدند که احتمالا آنها قصد دارد تا تهران را ترک کنند.

کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، بی‌ردنگ راهی مخفیگاه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس 3 مرد جنایتکار را در یک عملیات نفسگیر بازداشت کردند.

متهمان در همان بازجویی‌های اولیه شرکت در درگیری مرگبار و قتل مرد کامیون‌دار در خزانه اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، 3 مرد جوان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • اعتراضات روز کارگر و مخالفت با جنگ غزه در سراسر آلمان
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • آزادی بیان و دموکراسی به سبک پلیس آلمان (فیلم)
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا