Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ قهرمانان آسیا| استقلال به زمین سفت رسید/ الدحیل با اشتباهات شاگردان مجیدی صدرنشین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال و الدحیل قطر لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین علی کریمی زمین سفت اشتباهات مدافعان استقلال الدحیل صدرنشین شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مسابقات جذاب این دو تیم در ده سال اخیر، قطعا شاهد بازی زیبا از دو تیم پرهوادار فوتبال ایران در تبریز خواهیم بود. این دیدار ممکن است تعیین کننده قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر ایران نیز باشد. به همین بهانه، بد نیست نگاهی به خاطره‌انگیزترین دوئل‌های تراکتور و استقلال در یک دهه بیندازیم که مرورش لحظات تلخ و شیرین زیادی را برای هواداران دو تیم یادآوری می‌کند:

۱. استقلال ۱-۳ تراکتور: شبی که جام و سهمیه باهم پرید
هفته آخر لیگ سیزدهم بود و دو تیم باید در تهران به مصاف هم می‌رفتند. درحالی‌که استقلال تنها یک امتیاز با فولاد صدرنشین فاصله داشت و در صورت کسب پیروزی در این جدال از شانس قهرمانی بهره‌مند بود، نتیجه‌ای نه‌چندان قابل پیش‌بینی رقم خورد و شاگردان تونی اولیویرا با برد سه بر یک در آزادی جشن گرفتند. گل‌های تراکتور در آن مسابقه را نصرتی، احمدزاده و انصاری‌فرد به ثمر رساندند و تک گل استقلال نیز توسط عمران‌زاده زده شد.

ویدئو: 48198

۲. استقلال ۱-۴ تراکتور، فوق ستاره‌ای به اسم نریمان جهان
تنها یک سال از شکست تلخ آبی‌ها با سه گل گذشته بود که بار دیگر شاهد مصاف دو تیم در هفته‌های پایانی لیگ بودیم. این بار هم گل اول تراکتور توسط آبی‌ها پاسخ داده شد اما نتیجه‌ای پرگل‌تر از فصل قبل رقم خورد و تراکتور با حساب 4 بر 1 استقلال را در آزادی از پیش رو برداشت. سامان نریمان جهان با هت‌تریک خود ستاره اول این دیدار بود.

ویدئو: 81246

۳. استقلال ۲-۳ تراکتور: پرگل، جنجالی و حسرت قهرمانی!
سومین فصل پیاپی و سومین شکست آبی‌ها در آزادی مقابل تراکتور، داستان تکراری سال‌های 93 تا 95 لیگ برتر بود. این بار اما استقلال در صدر جدول و تراکتور با قلعه‌نویی به دنبال کسب سهمیه بود. درحالی‌که استقلال با گل شهباززاده از تراکتور پیش افتاده بود، گل به‌خودی حاج‌محمدی بازی را مساوی کرد و سپس سروش رفیعی تراکتور را پیش انداخت. در ادامه شهباززاده دبل کرد تا بازی مساوی شود اما آلویس نانگ سومین گل تراکتور را زد تا سومین برد پیاپی تبریزی‌ها در ورزشگاه آزادی رقم بخورد.

ویدئو: 114611

 ۴. استقلال ۱-۲ تراکتور، چهارمین برد متوالی در تهران
چهارمین برد پیاپی تراکتوری‌ها در آزادی تبدیل به آخرین برد آن‌ها نیز شد چرا که از آن دیدار که در آذرماه 1395 برگزار شد تاکنون تراکتوری‌ها موفق به شکست دادن استقلال در تهران نشدند. این بازی نیز با یک گل زودهنگام توسط کاوه رضایی با اشتباه مسلم اخباری آغاز شد اما شاگردان قلعه‌نویی این گل را دوبار در نیمه دوم جبران کردند تا بازهم شاهد کامبک تبریزی‌ها در تهران باشیم. ضمن آنکه این اولین برد قلعه‌نویی مقابل منصوریان در دوران مربیگری بود.

ویدئو: 129105

۵. استقلال ۱-۰ تراکتور: شلیک سه امتیازی جپاروف علیه یحیی
نخستین پیروزی آبی‌ها در فصل هفدهم مصادف با شکست دادن تراکتور در آزادی بعد از 5 سال شد. بردی که با شوت دیدنی سرور جپاروف به‌دست آمد تا هافبک پرافتخار ازبک از همان بازی محبوبیتش نزد هواداران استقلال را زیاد کند. جالب آنکه در آن فصل یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتوری بود که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش با ترکیبی نصفه و نیمه روانه مسابقات شده بود. گل جپاروف یکی از بهترین گل‌های رد و بدل شده در بازی‌های دو تیم بود.

ویدئو: 141838

۶. استقلال ۳-۰ تراکتور: شب تلخ کاپیتان‌های تیم ملی در آزادی
مرداد ماه 1397 بود که دو تیم همانند فصل قبلی در هفته سوم به مصاف هم رفتند. دیداری که تبدیل به نخستین بازی مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی برای تراکتور شد و البته با خاطره تلخی همراه بود چرا که استقلال تهاجمی وینفرد شفر با سه گل از سد تی‌تی‌ها گذشت. این بازی به نوعی بهترین نمایش مرتضی تبریزی برای استقلال نیز بود چرا که یک گل زد و روی یکی از گل‌ها نیز تاثیر مستقیم داشت. جالب آنکه تبریزی هم اولین بازی برای استقلال را در همان دیدار تجربه کرد.

ویدئو: 172665

۷. تراکتور ۲-۴ استقلال: رونمایی از استقلال ایتالیایی در تبریز
شروع فوتبال زیبای تیم استراماچونی با برتری پرگل در تبریز اتفاق افتاد. بردی که با درخشش قایدی و دیاباته‌ای به دست آمد که تا قبل از این بازی حتی یک گل نیز به ثمر نرسانده بودند. جالب آنکه هشتاد هزار تراکتوری نیز در ورزشگاه حضور داشتند و نخستین گل بازی را هم قرمزها توسط آزادی به ثمر رساندند اما شاگردان استرا با گل دیاباته در آخرین دقایق نیمه اول به بازی برگشتند. با شروع نیمه دوم و درحالی‌که بازی از آن تب و تاب اولیه افتاده بود، بازهم شیخ دیاباته دروازه مظاهری را گشود تا استقلال دو بر یک پیش بیفتد. تنها چهار دقیقه بعد از این گل بود که دیاباته برای سومین‌بار گلزنی کرد تا یک کامبک باشکوه برای آبی‌ها رقم خورد. در ادامه یکی از گل‌ها توسط انصاری جبران شد اما شوت تماشایی علی کریمی از پشت محوطه جریمه در نهایت نتیجه ۴ بر ۲ را رقم زد.

ویدئو: 202977

۸. تراکتور ۳-۲ استقلال: شبی که نسخه آبی‌ها در یک نیمه پیچیده شد
یکی از تلخ‌ترین شکست‌های استقلال مقابل تراکتور در مشهد و فینال حذفی فصل 99-1398 رقم خورد. جایی که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی و تراکتور با ساکت الهامی به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان الهامی با نتیجه پرگل 3 بر 2 به برتری رسیدند تا برای دومین‌بار قهرمان جام حذفی شوند. جالب آنکه هر سه گل تراکتوری‌ها در نیمه نخست به ثمر رسید و شاگردان مجیدی تنها موفق به جبران دو گل شدند تا دستشان از کسب هشتمین جام حذفی کوتاه بماند.

ویدئو: 219696

۹. استقلال ۲-۱ تراکتور: کامبکی به شیرینی پنالتی‌های یامگا
در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فصل قبل بود که استقلال و تراکتور باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند. دیداری که با تساوی بدون گل به وقت‌های اضافه کشید تا اینکه رضا اسدی در اولین نیمه وقت‌های اضافی موفق به باز کردن دروازه استقلال و حسینی شد. در پانزده دقیقه آخر این مسابقه اما شاگردان ساپینتو با یک کامبک رویایی موفق به جبران نتیجه شدند و با دو پنالتی کوین یامگا با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تراکتور گذشتند تا قرمزهای تبریز بزرگترین حذف شده مرحله یک شانزدهم باشند.

ویدئو: 269752

۱۰.‌ استقلال ۷-۱ تراکتور: ترسناک‌ترین ورژن تیم ساپینتو گریبان‌گیر خمس
پرگل‌ترین مصاف تاریخ استقلال و تراکتور را در هفته پایانی لیگ بیست و دوم شاهد بودیم. دیداری عجیب و غریب که میل به گلزنی آبي‌ها در آن هرگز‌ فروکش نمی‌کرد و شاگردان ساپینتو با هفت گل به مقتدرانه‌ترین پیروزی چند دهه اخیر خود در لیگ برتر رسیدند. نتیجه‌ای که شاید تا سال‌های سال نه تنها میان این دو تیم بلکه در فوتبال ایران تکرار نشود.

ویدئو: 301121

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است